فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | samandblog

این خودرو در ابعاد ۴۳۵۱ در ۱۷۹۸ در ۱۴۶۵ میلیمتر طراحی و تولید شده و وزن کلی آن هم چیزی در حدود ۱۳۱۰ کیلوگرم است. در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است. این اتومبیل از ارتفاع ۱۴۶۵ میلیمتری برخوردار شده و دارای محور ۲۶۳۴ میلی متر است. صندلی‌های میتو هم طبق معمول باروکش چرم طبیعی باکیفیت عرضه شد. فرمان سه ستون میتو با طراحی اسپرتش، حال و هوای یک رالی تمام‌عیار را برایتان رقم می‌زند.

  • در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید.
  • این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی انگلیسی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد.
  • در رقابت میان دسته های تولیدی فعال این شرکت، دسته موتورهای اسپرت آلفا رومئو توانسته موفقیت را از آن خود کند.
  • صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است.
از سوی دیگر رینگ هایی که برای آلفا میتو طراحی شدند، شبکه ی وسیعتری داشتند. این انتخاب نیاز به بهبود مشهود عملکرد کنترلی داشت، زیرا رد تایر برروی زمین بزرگتر میشد. در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد. بیست سال بعد، موقعیت بخش جلویی شیاردارتر مجله خبری خودرو سمند شده بود و یک پنجره ی مشبک محافظ در جلو داشت. این بسته مواردی مانند رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، باربند‌های مشکی رنگ، کالیپرهای ترمز رنگی، پدال‌های اسپرت آلومینیومی و سیستم تعلیق اسپرت بهینه سازی شده را به این خودرو اضافه می کند. شما دارید در مورد یکی از سوپراسپرت ترین برندهای خودرو دنیا صحبت میکنید.

http://artofmarketing.ir

آلفارومئو استلویو، اولین خودرو شاسی بلند اسپرت ساخته شده توسط این شرکت است که اولین نمونه آن در سال 2016 وارد بازار شد. بعد از استقبال بالای مردم از این خودروها، شرکت آلفارومئو در سال 2018 نسخه جدیدی از این خودرو را وارد بازار کرد که آن نیز مورد استقبال قرار گرفت. استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود.

کابین زیبای آلفارومئو میتو

تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.

توضیحات شرکت خودروسازی آلفا رومئو – Alfa Romeo:

برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای ایتالیایی، بازبینی‌شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

فناوری DNA مختص آلفارومئو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی