فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | samandblog

محاسبه بیمه شخص ثالث فرمول خاصی دارد؛ اگر می‌خواهید بدانید بیمه شخص ثالث سمند را به چه قیمتی و از کجا می‌توانید تهیه کنید، کافی است به این صفحه استعلام قیمت بیمه شخص ثالث سمند مراجعه کنید. کارشناسان بیمه دات کام برای پاسخ به سؤالات و راهنمایی کامل در خصوص خرید بهترین بیمه ثالث با شما همراه هستند. شما در هر مرحله خرید می‌توانید با این کارشناسان تماس گرفته و از اطلاعات تخصصی بیمه‌ای آنان برخوردار گردید. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به‌صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است.

http://artofmarketing.ir

عوامل انتخاب شرکت بیمه‌گر شامل سطح توانگری، تعداد مراکز پرداخت خسارت، پوشش‌های مالی، رتبه رضایتمندی و سهم از بازار هستند. پیشرانه ۴ سیلندر ۱۷۶۱ سی‌سی به کار رفته در سمند LX که با کد XU7JP/L3 شناخته می‌شود، از استهلاک و مصرف بسیار بالایی برخوردار است. این پیشرانه به طور ترکیبی در مجله خبری خودرو سمند هر صد کیلومتر ۹.۵ لیتر سوخت مصرف می‌نماید که برای یک سدان شهری عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود. این مشکل زمانی به اوج خود می‌رسد که قصد داشته باشید با خودرو ملی خود در ترافیک‌های شهری رانندگی کنید؛ مطمئنا در چنین مواقعی مصرف خودرو شما به عدد ۱۲ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد رسید.

  • سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.
  • سمند خودروی محکمی است و به دلیل شتاب نسبتاً بالا، در تصادف با خودروهایی مانند پراید، خسارت زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.
  • مالک این خودرو با خرید بیمه شخص ثالث سمند می‌تواند خسارت مالی و جانی وارد شده را به اشخاص ثالث تحت پوشش قرار دهد.
  • مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است.

فضای داخلی سمند LX نیز همچون نمای ظاهری آن چندان جای تعریف ندارد و طراحی آن بسیار ساده‌ و قدیمی به نظر می‌رسد. متریال استفاده شده در فضای داخلی کابین نیز از کیفیت چندانی برخوردار نبوده و پس از گذشت مدت کوتاهی کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد و یا با ایجاد صداهای اضافه شما را از خریدتان پشیمان می‌کند. البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بال زیر شیشه عقب دنا سمند و سمند سورن

در رنج قیمتی سمند ال ایکس اگر به دنبال یک سدان خانوادگی هستید که نسبت به سمند از چالاکی بیشتری برخوردار باشد، می‌توانید به سراغ پژو GLX405 رفته و از سواری با این پیرمرد فرانسوی لذت ببرید. این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید.

شرکت خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد. پس از تحقیقات و بررسی‌ها، مهندسین و طراحان خودروی سمند را برگزیدند و مراحل اولیه برای ساخت این خودرو را طی کردند. امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم. در نمونه های گازسوز این خودرو از موتور EF7 و در نمونه بنزینی از مدل XU7JP/L3 استفاده شده است.

قیمت سمند

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی