فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | samandblog

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی. البته ستونهای جلو دید راننده را محدود میکند که اگر عادت مجله خبری خودرو سمند نکنید خطرناک است. در ابتدا بهتر است از صاحبان تاکسی پژو تحقیق کنید که آیا از داشتن تاکسی پژو راضی هستند یا خیر. همچنین به دلیل در دسترس بودن هرچه بیشتر لوازم یدکی و تعمیرات آن، خودرو پژو پیشنهاد می‌شود. تیم حرفه ای ما شبانه روز در تلاش است تا فراتر از انتظارات شما عمل نماید.

http://artofmarketing.ir

در بخش‌هایی از کابین سمند LX از قطعات طرح چوب استفاده شده است که شباهت کمی به چوب طبیعی دارند و به دلیل جنس نامرغوبشان، حس چوب را به سرنشینان منتقل نمی‌کنند. ناگفته نماند که تقریبا تمام اجزای کابین سمند ال ایکس کاملا مشابه قطعات به کار رفته در سمند معمولی بوده و در واقع در فضای داخلی سمند LX هیچ پیشرفت خاصی نسبت به گذشته دیده نمی‌شود. سمند LX یکی از سدان‌های پرطرفدار شرکت ایران خودرو است که از سال 1383 در سبد محصولات این شرکت قرار دارد. این خودرو که پس از پیکان و سمند معمولی به عنوان سومین خودرو ملی شناخته می‌شود در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو است که به بازار کشور عرضه می‌گردد.

سمند LX EF7 بنزینی، مدل ۱۳۹۶

چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 19 بهمن 401 . هر خودرو شرایط مربوط به خود را دارد؛ اما برای سمند صفر با کاربری شخصی، بیمه شخص ثالث نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار تومان است.

پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد. طراحی ظاهری خودرو سمند در تمام مدل ها، طراحی به نسبت قابل قبول می باشد که بنابر ابعاد و وزن بالایی که دارد، ایمنی و فضای کافی دارد و به عنوان یک اتومبیل سدان خانوادگی ایرانی، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. با این وجود هر یک از مدل هایی که به عنوان سمند در طول چند سال اخیر طراحی و تولید شده اند، دارای تغییرات جزئی در ظاهر و همچنین در بخش موتوری هستند که این تفاوت در نسخه سورن ELX توربو بیشتر می باشد. در کل ظاهری که مدل های سمند دارند، نسبت به سایر اتومبیل های موجود در کشور متفاوت می باشد که کیفیت قطعات بکار رفته می توانست بهتر هم باشد. قیمت بیمه شخص ثالث سمند ۱۴۰۱ اگر خودرو صفر باشد، با کاربری شخصی 3 میلیون و 500 هزار تومان است. برای کاربری تاکسی نیز این عدد به 3 میلیون و 800 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

  • همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد.
  • سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد .
  • حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند.
  • اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد دارید این خودروی باکیفیت را برای خانواده خود تهیه کنید و به میزان کافی برای خرید نقدی آن سرمایه ندارید به کمک شرایط ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفته‌ایم می‌توانید به صورت فوری، سمند ال ایکس EF7 را خریداری کنید.

با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب…

کاور ترمز دستی پارس / 405 / سمند

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی