فروش ویژه مبل قسطی برای بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی | mobleseyed

این مرکز به منظور رفاه حال مشتریان و اقشار کم درآمد باز نشسته، فروش محصولات خود را بدون پیش پرداخت انجام می دهد. مرکز فروش مبل آنلاین با حذف پیش پرداخت، امکان خرید مبلمان دلخواه برای افراد کم بضاعت را نیز فراهم نموده است. مراکز مجاز فروش مبلمان به منظور تکریم بازنشستگان و ارج نهادن به مقام بلند این افراد، طرحی بسیار عالی و بی نظیر برای فروش محصولات خود به صورت اقساطی در نظر می گیرند. در واقع این مراکز با فروش مبلمان به صورت اقساطی، سعی در ایجاد توانایی در قشر بازنشسته کشور برای خرید محصولات مورد نظر می نمایند. به مدت محدود و تا پایان سال ۱۴۰۱ خرید مبل اقساطی از دم قسط در تهران و شهرستان ها طبق شرایط اعلام شده امکانپذیر است. من خرید اینترتنی رو خیلی دوست دارم بر خلاف همسرم این بار دست به خرید مبلمان خونه از طریق اینترنت زدم با وجود مخالفت همسرم خریدم رو انجام دادم.

جستجوی کالا و خدمات

فروش ویژه مبل قسطی برای بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی | mobleseyed

انتخاب لوستر مناسب مي تواند آشپزخانه سفيد شما را يكي از شيك ترين آشپزخانه ها كند. انتخاب تم سفيد براي آشپزخانه باعث بزرگ و دلبازتر ديده شدن آشپزخانه مي شود. ترجيح مي دهند رنگ ديگري را با سفيد در آشپزخانه تركيب نكنند. سفيد و آبي مي تواند اتاق خواب شما را بزرگ و درخشان جلوه دهد.

البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید. این شرکت انواع آب تصفیه کن های تایوانی معتبر مینروا را همراه با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش عرضه می نماید و نمایندگی انحصاری بهترین مارک تصفیه آب یعنی مینروا می باشد. مدل های 6 مرحله ای ، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای لامپ یو وی دار فرابنفش و 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز از محصولات این مجموعه می باشد. فروشگاه مبل و میز برای مشتریانی که خرید نقدی بالای 25 میلیون انجام می دهند، تخفیف هشت درصدی در نظر گرفته است. البته تخفیف محصولات خواب، برای مشتریان خرید نقدی 10 درصد است. سلام و عرض ادب فروشگاه دیجی چوب یک فروشگاه اینترنتی هست و نمایشگاه حضوری نداریم.

  • دریافت سود و کارمزد یکی از شرایط فروش مبل قسطی برای بازنشستگان در بسیاری از فروشگاه های مبلمان است.
  • سپاس از همه ی دیجی چوبی ها دیگه همه خرید هامو از خودتون می کنم.
  • ♦ خرید مبل اقساطی، سرویس خواب،‌میز ناهارخوری و سایر کالاهای چوبی اقساطی تا سقف 100 میلیون تومان بدون چک و ضامن فقط برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترم ایشان.
  • سلام آقا دمتون گرممممممم عمرا اگر کسی تجربه ای به این خوبی رو می تونست از خرید اینترنتی  برام بسازه یعنی باورم نمی شد توی صنف چوب و مبلی ها ی همچین سیستمی باشه و کارش رو این همه عالی و با برنامه ریزی و به مبل قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی موقع انجام بده.
  • رنگ سفيد و طلايي بيانگر نور خورشيد و برف است و اين تركيب رنگ بسيار دلچسب است.

آیا می تواند تمام مدل های مبلمان را به صورت اقساطی خریداری کرد؟
خیر در وضعیت کنونی این امکان وجود ندارد. از بین محصولاتی که در بخش توضیحات آنها شرایط اقساطی ذکر شده، می توانید مبلمان مورد علاقه خود را سفارش دهید. با توجه به محدودیت منابع بانکی، بازنشستگان محترم تأمین اجتماعی می‌بایست در ثبت سفارش خود تسریع بعمل آورده و به سرعت نسبت به ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ تماس حاصل نمایند. متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند. مستمری بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

نظر شما

مدت زمان تحویل مبلمان خریداری شده از زمان تکمیل سفارش،‌ حداکثر به مدت یک ماه است. زيرا رنگ سفيد به تنهايي مي تواند دكوراسيون آشپزخانه را ايده آل و مدرن كند. جا داره ی تشکر جانانه کنم از بخش فروش تون که با این همه تماس من و پیگیری هام خیلی صبورانه و با دقت جواب می دادند.

آمارهای سایت

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی