مسئولیت اجتماعی یک برند، به نقش آن در حوزه اجتماع اشاره دارد. به عبارت دیگر، مجموعه وظایف و تعهداتی که یک شرکت موظف است در جهت مراقبت و کمک به جامعهای که در آن فعالیت میکند، انجام دهد. مطالبه از سازمانها برای مسئولیتی که در قبال جامعه دارند، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آنها بر حوزههایی نظیر اقتصاد، جامعه و محیط زیست در اواخر قرن بیستم مضاعف شد و مفهومی «مسئولیت اجتماعی سازمانها» یا CSR را به دنیای مدیریت وارد کرد. در واقع با توجه به اینکه سازمانها از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی جامعه بهره میبرند، نسبت به مسائل آن نیز مسئول هستند. بر خلاف نگاه سنتی به مدیریت و کسب و کار، سازمانها فقط در مقابل سهامداران شان مسئول نیستند و نباید فقط به افزایش سود کوتاه مدت سهامداران خود بیاندیشند؛ بلکه ذینفعان دیگری نیز دارند و ملزم هستند خواستههای مشروع آنها را هم مورد توجه قرار دهند.
برند فونیکس در عرصه خودروسازی ایران به منظور اقناع نیازهای لاکچری خریداران ظهور کرد. فونیکس با ارائه تکنولوژیهای روز دنیا ظرف مدت کوتاهی، جایگاه خود را تثبیت و علاقهمندان به فناوری را جذب نمود. این برند در سال جاری، با رونمایی از FX به عنوان محصولی جذاب، چابک و پرشتاب، نسل جوان را تحت تاثیر قرار داد. فونیکس همچنین با ارائه Tiggo 8 Pro Max به عنوان یک کراس اوور با دو دیفرانسیل هوشمند، به خوبی توانست نیازهای بازار برای خودرویی صفر کیلومتر که قابلیت گشت و گذار در طبیعت را داشته باشد، تامین کند و به این صورت، حسن ختامی برای پایان سال کاری خود داشته باشد. اما از آنجا که برند فونیکس، همواره نوآوری را سرلوحه کار خود دارد، برای سال جدید نیز برنامههای دیگری را پیش خواهد برد. چشمانداز این برند در راستای مسئولیت اجتماعی که برای خود تعریف کرده، در راستای ارزشهای زیستمحیطی و کاهش مصرف سوخت فسیلی است. از همین رو برای کمک به این زمینهها، فونیکس اهداف خود را دنبال میکند که پیشبرد آن علاوه بر تاثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوا، با ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای دوستدار محیط زیست همراه خواهد بود.
این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است