نسخه الکتریکی این خودرو که با نام e-2008 عرضه میشود و در سال 2022 بیش از 17 درصد از کل فروش 2008 در اروپا را به خود اختصاص داد، به پکیج باطری بزرگتر 54 کیلووات ساعتی مجهز شده است. این باطری که جایگزین نمونه 50 کیلووات ساعتی قبلی شده، برد را از 344 کیلومتر به 406 کیلومتر افزایش میدهد.
خبر مهم دیگر در بخش فنی ارائه یک پیشرانه 1.2 لیتری هیبریدی خفیف است که به گفته پژو، میتواند بیش از 50 درصد مواقع مثل خودرویی الکتریکی کار کند و مصرف سوخت را تا 15 درصد کاهش دهد.
علاوه بر این نسخههای الکتریکی و هیبریدی، برای 2008 یک پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی معمولی با 100 اسب بخار قدرت هم ارائه میشود که فقط با گیربکس شش سرعته دستی قابل خریداری خواهد بود.
بااینحال، حداکثر ظرفیت شارژ این خودرو هنوز هم همان 100 کیلووات ست که یعنی شارژ صفر تا 80 درصد باطریها 30 دقیقه طول میکشد.
کراساوور 2008 طی چند سال گذشته گاو شیرده پژو بوده است. این خودرو همواره بین سه شاسیبلند پرفروش کلاس B اروپا قرار داشته و در سال 2021 به پنجمین خودروی پرفروش این قاره تبدیل شد. بااینحال، سال گذشته، 2008 از لیست 10 خودروی پرفروش اروپا خارج شد که این یعنی راساوور کوچک به یک فیس لیفت پژو 2008 نیاز داشت که حالا معرفی شده است.
در این قوای محرکه، یک موتور الکتریکی 28 اسب بخاری در گیربکس شش سرعته دوکلاچه پیشرانه 1.2 لیتری با 136 اسب بخار قدرت را همراهی میکند.
تمام نسخههای 2008 حالا با نمایشگر لمسی 10 اینچی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده ارائه میشود.
برای شارژ خانگی هم همچنان یک شارژر 11 کیلوواتی ارائه میشود که برای شارژ کامل باطریها به 7.5 ساعت زمان نیاز دارد.
نسخه 130 اسب بخاری همین موتور هم با گیربکسهای شش سرعته دستی و هشت سرعته اتوماتیک ارائه میشود.