قطعات یدکی MVM X22 فروشگاه لوازم یدکی امیرپارت فروش و پخش قطعات یدکی خودرو چینی-چین یدک

لوازم یدکی ام وی ام X22 در قطعات یدکی خودرو ریحان قطعه به منظور ارائه بهترین کیفیت به صورت اورجینال عرضه می‌شود. بازرگانی ریحان قطعه کاسپین با سالها تجربه در زمینه لوازم یدکی انواع لوازم یدکی ام وی ام X22 از جمله فیلتر هوا ام وی ام X22، داشبورد ام وی ام X22، سنسور سرعت ام وی ام X22، سیستم خنک‌کننده موتور ام وی ام X22 و … را با بالاترین کیفیت و از شرکت اصلی وارد و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. از دیگر لوازم یدکی ارائه شده توسط ریحان قطعه کاسپین می‌‎‌توان به لوازم یدکی ام وی ام 110، لوازم یدکی هایما S7 و لوازم یدکی لیفان 520 اشاره کرد. در نظر داشته باشید که در زمینه فروش لوازم یدکیmvm X22، اجزای غیراستاندارد زیادی در بسته‌بندی‌های به ظاهر اصل به مشتریان عرضه می‌شود که نه تنها فاقد کیفیت لازم می‌باشند، همین‌طور زمینه آسیب‌دیدگی جدی سایر قطعات را نیز فراهم می‌کنند.

  • می توانید با کارشناسان یدک دیزل پارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • تمامی لوازم یدکی و قطعات خودرو ام وی ام با قیمت کاملا رقابتی عرضه خواهد شد.
  • چنانچه در تهران هستید، 1 الی 3 ساعته، و چنانچه در سایر استان ها قرار دارید، در 24 الی 48 ساعت آتی لوازم یدکی خودرو را تحویل خواهید گرفت.
  • سطح روی ترمز و دیسک مرطوب و خيس است و وقتی ماشین رو پارک میکنید اگر ترمز دستی بکشید در سرما این رطوبت یخ میبندد و دیسک و لنت را درگیر میکند و چ…
بر این اساس متوجه شدیم که تمام قطعات خودرو از ملزومات مصرفی تا قطعات موتوری کارکردی به هم پیوسته و به عبارتی، مکمل یکدیگر دارند. به همین جهت فارغ از بررسی‌های دوره‌ای و متناوب لازم است که در صورت آسیب‌دیدگی اقداماتی به موقع انجام دهید. ضمن اینکه هنگام تعویض از قطعاتی کاملاً استاندارد و اورجینال استفاده کنید. نمای پشتی ایکس22 به زیبایی نمای روبرو نیست به ویژه که سایز چراغ‌های عقب تناسب چندانی با انواع جلویی نداشته و در همان نگاه اول ابعاد کوچک آنها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. داخل کاپوت ام وی ام X۲۲ یک موتور چهار سیلندری ۱۶ سوپاپ با حجم ۱.۵ لیتری وجود دارد که حداکثر ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور در ۲۷۵۰ دور بر دقیقه و توان ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه را به خوبی توزیع می‌کند.

عرضه و توزیع لنت ترمز خودروهای ایران خودرو و سایپا

سنسور اکسیژن ( مورد تایید گروه ایران خودرو و سایپا.مدیران خودرو.کرمان موتور). استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کارما یدک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تامین قطعات کارما یدک می‌باشد.

فروش محصولات ایساکویی خودرو ال 90 از طریق بازرگانی ygp

در صورت نیاز به هر گونه قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X22با ما تماس حاصل فرمایید. عملکرد جعبه دنده ۴ سرعته اتومات ایکس ۲۲ نسبت به خودروهایی نظیر لیفان ایکس 50 که با جعبه دنده CVT عرضه می‌شوند برتری محسوسی دارد. در صورت نیاز به هر گونه قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X22 با ما تماس حاصل فرمایید. خودروی‌هایی همچون ام وی ام ایکس 22 که اصالتا خارجی محسوب می‌شوند به تامین کنندگان متعددی برای واردات قطعات مصرفیشان نیاز دارند.

لذا قیمت دلار می‌تواند تاثیر زیادی بر تعیین نرخ محصولات مرتبط با این خودروها داشته باشد. نکته‌ی مهم این است که قطعاتی که با کیفیت و غیر قاچاق هستند توسط ارگان‌های دولتی و نظارتی قیمت گذاری می‌شوند و فروشندگان می‌توانند در همان رنج مشخص شده قطعات را به فروش برسانند. اگرچه محصولاتی که تولید قبل هستند باید با قیمت پایین‌تری به فروش برسند اما فریب قیمت پایین و غیر معقول برخی از نمونه‌ها را نخورید. لذا غالبا مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که از کیفیت آن مطمئن باشند و یا کسی کیفیت آن را تضمین کند. کلیه‌ی قطعات موجود در فروشگاه یدک مارکت توسط کارشناسان با تجربه‌ی این حوزه مورد بررسی قرار گرفته‌اند. برای دستیابی سریع‌تر و راحت‌تر به سایر لوازم یدکی ام وی ام X22 می‌توانید از قابلیت جستجوی سایت استفاده لیست قیمت قطعات x22 کنید.

فروشگاه فدرال موتور عرضه کننده مستقیم قطعات یدکی انواع ماشین های چینی در قلب بازار ایران می باشد. هدف این مجموعه فراهم ساختن بهترین قیمت و کیفیت بالا در قطعات یدکی مورد نیاز شما می باشد. قیمت مناسب، کیفیت بالا و ارسال سریع را با مجموعه فدرال موتور تجربه کنید.

قطعات یدکی MVM X22 فروشگاه لوازم یدکی امیرپارت فروش و پخش قطعات یدکی خودرو چینی-چین یدک

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی