قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | samandblog

اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده تحویل خریداران شد. وجود عیب‌های مونتاژی متعدد و برخی چالش‌های فنی باعث شد تا ایران ‌خودرو در سال 1383 سری دوم سمند را با کد SE (نمونه معمولی) و کد LX (با چراغ عقب‌های متفاوت و برخی تجهیزات بیشتر) روانه بازار کند. سال 1388 نیز سری جدید از مدل LX مجهز به پیشرانه دوگانه‌سوز EF7 تحویل مشتریان شد و در سال 1390 شاهد عرضه نسخه بنزین‌سوز EF7 به بازار بودیم. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود. با این وجود در میان خودروهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد.

  • در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد.
  • به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند.
  • طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد.
  • سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی می‌باشد. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه، چک شما نیاز به ضامن ندارد و این موجب شده تا خرید قسطی خودروی سمند برای مشتریان بسیار آسان گردد. بعد از پرداخت پیش قسط و دریافت خودرو سند خودرو و پلاک به نام شما خواهد خورد.

سمند،LX مدل 83

با سلام بنده یک سمند مدل ۹۸ گرفتم می خواهم بدانم که آیا میشود موتور ماکسیما های ۳۰۰۰ را بندازم؟ اصلا جا می شود؟ ضریب دنده رو حالا گریبکس را یک کار می کنم ولی اصلا جا می شه ممنون. در مابقی محصولات داخلی قیمت‌ها تغییری مجله خبری خودرو سمند نسبت به روز گذشته نداشته و کمتر خرید و فروشی انجام می‌شود. بعد از وارد کردن مشخصات بیمه‌نامه قبلی، از فهرست شرکت‌های نشان داده شده، بیمه‌گر مورد نظر خود را انتخاب و بعد به صورت آنلاین حق بیمه را پرداخت کنید.

سورن صفروخشک مدل1401

استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است. بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. بین سال های 1383 و 1384 شرکت ایران خودرو ضمن انجام بهبودهایی در بدنه خودرو و تغییراتی جزئی در ظاهر آن، تجهیزات و امکانات بیشتری برای این خودرو لحاظ نمود و آن را مدل LX نامید.

استرس بار نورا دنا و سمندef7

در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی