۴۱۸,۸۷۰,۰۰۰
۵۱۲,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
|
هایما اس 7 ( S7
) پلاس
|
دنا پلاس (تیپ 1)
|
پژو 207 دندهای
(برقی)
|
۱,۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰
|
۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
|
پژو 207 دندهای
(پانوراما)
|
پیکاپ فوتون . دیزل
|
پژو 206 تیپ 3
(پانوراما)
|
۹۸۲,۶۰۰,۰۰۰
|
به زودی
|
۳۱۸,۶۰۰,۰۰۰
|
دنا پلاس توربو
اتوماتیک جوانان
|
۵۹۲,۰۰۰,۰۰۰
|
پیکاپ فوتون . بنزینی
(اتوماتیک)
|
سورن پلاس (تیپ 3)
|
به زودی
|
۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
|
پژو 207 موتور TU3
|
۳۹۴,۴۰۰,۰۰۰
|
۴۲۰,۳۹۰,۰۰۰
|
به زودی
|
قیمت
بازار (تومان)
|
۵۲۲,۰۰۰,۰۰۰
|
سورن پلاس (تیپ 4)
|
۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
|
۱,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
|
منبع: http://khabarkhodro.com/fa/news/698636/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-31-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84
۳۴۳,۷۰۰,۰۰۰
۴۹۸,۰۰۰,۰۰۰
|
ایران خودرو
|
هایما 8 اس ( 8S
)
|
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۳۴,۶۴۰,۰۰۰
|
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
|
۵۲۷,۰۰۰,۰۰۰
|
۷۳۶,۰۰۰,۰۰۰
|
دنا پلاس توربو
اتوماتیک
|
پژو پارس
|
پژو پارس TU5
|
۶۶۳,۰۰۰,۰۰۰
|
قیمت
کارخانه (تومان)
|
۲۶۰,۲۰۰,۰۰۰
|
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
|
۴۸۲,۰۰۰,۰۰۰
|
۲۵۹,۰۰۰,۰۰۰
|
به زودی
|
۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
|
—
|
۱,۰۰۷,۰۰۰,۰۰۰
|
پژو 207 دندهای 6
سرعته (پانوراما)
|
۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
|
پژو 207 اتوماتیک MC
|
نام
خودرو
|
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
|
۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰
|
پژو پارس سفارشی ELX
|
۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۲۲,۲۰۰,۰۰۰
|
۵۳۰,۶۰۰,۰۰۰
|
۶۱۳,۰۰۰,۰۰۰
|
وانت آریسان 2
|
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۴۸,۸۰۰,۰۰۰
|
پژو پارس سفارشی
|
پژو 207 تیپ 5
|
۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۲۳,۸۰۰,۰۰۰
|
تارا اتوماتیک V4
|
۵۶۱,۰۰۰,۰۰۰
|
۲۷۵,۲۰۰,۰۰۰
|
۶۱۴,۰۰۰,۰۰۰
|
سورن پلاس (تیپ 2)
|
سورن پلاس دوگانهسوز
|
پژو 207 دندهای (هیدرولیک)
|
۴۹۰,۵۵۱,۰۰۰
|
۳۶۶,۱۸۰,۰۰۰
|
۳۴۹,۸۰۰,۰۰۰
|
پژو 207 اتوماتیک
|
۵۹۱,۸۰۰,۰۰۰
|
هایما اس 7 ( S7
) پلاس سفارشی
|
۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
|
تارا اتوماتیک
|
۷۳۳,۰۰۰,۰۰۰
|
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
|
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
|
۵۲۲,۰۰۰,۰۰۰
|
هایما اس 5 ( S5
) پلاس
|
تارا دستی
|
دنا پلاس توربو( 6 سرعته)
|
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
|
پژو 207 اتوماتیک
(پانوراما)
|
۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰
|
۵۲۶,۰۰۰,۰۰۰
|
۱,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
|
—
|
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
|
۸۱۳,۰۰۰,۰۰۰
|
۳۷۲,۴۰۷,۰۰۰
|
۳۴۳,۵۵۵,۰۰۰
|
رانا پلاس (پانوراما)
|
رانا پلاس
|
۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
|
۲۹۱,۱۶۰,۰۰۰
|
| |