قیمت محصولات آلفارومئو امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | samandblog

بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید. یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد.

  • این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی انگلیسی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد.
  • خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.
  • آلفارومئو جولیتاخودرویی هاچ بک است که از سال 2010 تا کنون تولید شده است و توسط آلفا موتور در ایران نیز عرضه می شود.
  • صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است.
  • در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید.
  • این آینه‌ها هم از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور دارند.
با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. آلفا رومئو ریسینگ (۲۰۱۹)رئیسپاسکال پیچیمدیر تیمفردریک واسورکارکنانروث باسکامباریک گاندلینتیموتی گوئریناکسل کروسجولین سایمون-چاتمپسبیت زندرسیمون رستارانندگان مسابقات فصل ۲۰۱۹۷. برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند. هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند.

http://artofmarketing.ir

بخش جلویی هنوز هم یک عنصر متمایزکننده است؛ حتی در موارد جدید اضافه شده به خانواده ی آلفا نیز چنین است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید. چراکه تعمیرات تخصصی و نسبتا پیچیده‌ای داشته و نکات فنی آن دقیق و دشوار است. این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یا گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند که برای چنین خودرویی کاملاه مناسب است. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است. این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف مجله خبری خودرو سمند عقب آن‌ها هم تاشو هستند. جهت اجاره خودرو لوکس ازسایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید.

خودرو های شرکت خودروسازی آلفا رومئو موجود در ایران:

حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است. اطلاعات آلفارومئو میتو نشان‌دهنده مصرف سوخت متعادل در این خودرو است این خودرو با مصرف میانگین 5.6 لیتری و مصرف شهری 7.4 لیتری در طی مصافت صد کیلومتری تقریباه مصرف مناسبی دارد. این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی ایتالیایی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد.

ایمنی کابین

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی