قیمت محصولات آلفارومئو امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | samandblog

انچه اکنون برای راننده مهم است این است که کنترل کامل وسیله را در دست داشته باشد و وسیله ی نقلیه اش یک قسمت امن و احاطه کننده برای مسافرین باشد که همه چیز در آن براحتی دردسترس است. احساس کنترل توسط راننده توسط حس امنیت و راحتی مسافرین همراه میشود. در بسیاری موارد، تلاش هایی جهت پنهان نمودن دستگیره در مرحله ی طراحی صورت گرفته است، در بقیه ی موارد دستگیره بخشی از طراحی شده است. درنتیجه، طراحی سوراخ در مدل های مختلف، مثلا برروی جولیتا، با رینگهای آلیاژی در نسخه های پروگرسیو، دیستینکتیو، و کوادریفولیو ورد جایگزین شد. رینگهای های زیبا و متمایز آلفا رومئو به دلیل هماهنگی و وقار خاصشان کاملا متمایز با دیگران هستند.

خودرو آلفا رومئو Alfa Romeo

نوع تنفس موتور این خودروی ایتالیایی توربوشارژ و شیوه انتقال نیروی آن دیفرانسیل جلو است. برای مشاهده مشخصات فنی باتری مناسب هر کدام از خودروهای تولیدی شرکت آلفارومئو در ایران می بایست بر روی نام خودروی مورد نظر خود کلیک کنید. در صفحه باز شده اطلاعات کامل باتری مناسب خودروی مورد نظر شما ذکر شده است. درصورتیکه مشخصات فنی باتری مناسب خودروی مورد نظر شما در سایت موجود نیست لطفا از طریق (فرم ارتباط با ما) ما را مطلع سازید. اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد. بعد از مدتی و توسط نیکولا رومئو محصولات تولیدی دیگری اعم از انواع مختلف موتور هواپیما و کمپرسور، لوکوموتیو و واگن های قطار و در نهایت ژنراتور از این شرکت خارج شد.

این خودرو برای استفاده هم‌زمان و طولانی‌مدت یک خانواده با میانگین سنی بالا دلسردکننده است. شاید اگر اندامی درشت داشته باشید هنگام استفاده از این خودرو کمی اذیت شوید اما قرار گیری روی صندلی های این خودرو همانند مزدا ۳ است و واقعا فوق العاده طراحی شده است. این خودرو شاید در ترافیک ها کمی آزار دهنده باشد اما در جاده ی پر پیچ و خم کار کردن با همین گیربکس دوبل کلاچ به شدت لذت بخش میباشد. از لحاظ رانندگی نیز این خودرو یک سدان اسپرت است که امکان استفاده از آن به صورت روز مره وجود دارد و پشت فرمان این خودرو همانند هیچ خودرویی نیست و غریبلکی خوش فرم و بسیار خوش دستی دارد.

http://artofmarketing.irاین خودروها از نظر ویژگی‌های ایمنی بخش، قابلیت‌های بسیار بالایی دارند. این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد. برخورداری از سیستم کروز مجله خبری خودرو سمند کنترل و دارا بودن رینگ ۱۸ اینچی و طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل ایتالیایی است که نقش موثری در فروش بسیار بالا و محبوبیت این خودرو داشته است.

معایب آلفارومئو جولیتا

در رقابت میان دسته های تولیدی فعال این شرکت، دسته موتورهای اسپرت آلفا رومئو توانسته موفقیت را از آن خود کند. شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است. محبوبیت این شرکت در مدت زمان کوتاهی به حدی بالا رفت که بسیاری از شرکت ها تحویل فوری خودرو های آلفا رومئو را در دستور کار خود قرار دادند. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد.

  • این نکته همان تفاوت فاحش طراحی‌های استادانه آلفارومئو با رقیبان پر سروصدایی مثل رقیبان کره‌ای است.
  • بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود.
  • چراکه تعمیرات تخصصی و نسبتا پیچیده‌ای داشته و نکات فنی آن دقیق و دشوار است.
  • از بزرگترین مزیت های این محصول بادی می توان به کم حجم بودن ، سبک بودن ، دوام بالا در برابر وزن ، قابلیت تعمیر شدن ، ضد آب بودن بدنه ، طراحی مواج و نرم ، جلوگیری از عرق کردن بدن و …
  • آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی