قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | samandblog

در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید. مجله خبری خودرو سمند مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد. این پیشرانه به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است.

http://artofmarketing.ir

از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم. بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید.

  • اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد.
  • قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید.
  • تنوع توليد و كيفيت بالای محصولات اين مجموعه را ، به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادی ،آبی ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است.
  • در غیر این صورت هزینه‌های بسیار بالایی را باید بابت تعمیرات این خودروها پرداخت کنید .

البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. پس از 35 سال غیبت آلفا در بازار ایران، سر انجام در سال 1389 شرکت آلفاموتور پس از توافق با فیات، توانست مجوز واردات محصولات آلفارومئو را کسب کند. آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد.

صندلی ماشین الیت پلاس دلیجان

هنوز هم آلفارومئو طرفدارن پروپاقرصی در ایران دارد که دردسرهای گفته‌شده را برای خرید آلفارومئو میتو به جان می‌خرند. کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد. غول ایتالیایی که توانسته قدم‌به‌قدم با رقیبان آلمانی و آمریکایی و دیگر رقیبان کوچک‌تر همراه باشد و حتی در برخی موارد از آن‌ها پیشی بگیرد. در این مقاله قصد داریم با سرگذشت اسطوره ی میلانی و عضو دیگر این خانواده، خودرو آلفا رومئو میتو آشنا شویم. این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

مسابقات اتومبیلرانی[ویرایش]

درمورد ماشینهای مسابقه، یا ماشینهای کاملا اسپورت مانند تی زی 2 و 33استرادیل _سرعت سنج به قسمت کناری و روبروی سرنشین جلو منتقل شد. قیمت روز آلفارومئو در ایران جهت خرید خودرو را از کارشناسان ما، آلفارومئو ایران بخواهید. قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید. بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد.

کم‌کاری در طراحی قسمت جلویی خودرو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی