قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | samandblog

برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای ایتالیایی، بازبینی‌شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

فروش اقساطی آلفارومئو میتو

آلفارومئو استلویو، اولین خودرو شاسی بلند اسپرت ساخته شده توسط این شرکت است که اولین نمونه آن در سال 2016 وارد بازار شد. بعد از استقبال بالای مردم از این خودروها، شرکت آلفارومئو در سال 2018 نسخه جدیدی از این خودرو را وارد بازار کرد که آن نیز مورد استقبال قرار گرفت. استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند مجله خبری خودرو سمند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود.

http://artofmarketing.ir

تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.

امکانات ایمنی وآپشن های خودرو

این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد. کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است. به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند . این اتومبیل‌ها از یک فرمان برقی تلسکوپی برخوردار شده‌اند که به روکش چرمی مجهز شده و از امکان تنظیم سیستم صوتی هم برخوردار است.

آلفارومئو جولیتا، مدل ۲۰۱۳ معاوضه با خودرو بالاتر

این خودرو در سال 2011 به جایگاه دوم خودرو سال در اروپا رسید و در این یکسال آنقدر توجه افراد را به خود جلب کرد که تقریبا همه حیرت زده شدند. این خودرو در حال حاضر نیز یکی از پرفروش ترین خودرو های آلفارومئو شناخته میشود. با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد.

  • با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
  • از آنجایی که این نوع خودروها از پیچیدگی‌های فنی بسیار بالایی برخوردار شده‌اند پس به طور حتم باید نمایندگی‌ها و یا عاملیت‌های فروش و واحدهای تعمیراتی فعال بسیار زیادی وجود داشته باشند تا از عهده تعمیرات و پیچیدگی‌های فنی این خودروها برآیند.
  • در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است.
  • آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی