مدیرعامل سایپا در مورد افزایش قیمتهای اخیر خودرو نیز اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس فعلی و تأکید بر موضوع مهار تورم ما از مبنای افزایش قیمتها راضی هستیم ضمن اینکه از شورای رقابت و سازمان حمایت نیز تشکر میکنیم. در هفته جاری رونمایی از مدرنترین خط تولید موتور را خواهیم داشت که این موتور بر روی دو خودرو نصب خواهد شد.
CS35 پلاس با این قیمت به رقیب مستقیم امویام X55 تبدیل میشود. البته قرار است CS35 پلاس در دو تیپ به بازار عرضه شود که در تجهیزات باهم تفاوت خواهند داشت و قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود. بااینحال، به گفته مدیرعامل سایپا، قیمت این خودرو نهایتاً از یک میلیارد و 300 میلیون تومان فراتر نمیرود. چانگان CS35 پلاس در هر دو تیپ مجهز به پیشرانه 1392 سیسی T-GDI است. این پیشرانه با اتصال به گیربکس 7 سرعته W-DCT، توانایی تولید 155 اسب بخار، قدرت و 255 نیوتن متر، گشتاور را دارد. بر اساس کاتالوگهای منتشر شده توسط سایپا، میتوان فهمید که در تیپ 2 خبری از ایربگهای جانبی و پردهای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین جانبی زیر آینه شاگرد و سقف پانورامیک نبوده و این موارد در تیپ 3 وجود دارند.
اواخر سال جاری در طرح فروش خودروهای وارداتی، اولین محصول وارداتی سایپا یعنی کراساوور چانگان CS35 پلاس هم عرضه شد. در آن زمان قیمت پایه و علیالحساب این خودرو اعلام شده بود اما حالا «علی تیموری» مدیرعامل سایپا قیمت نهایی این کراساوور چینی را مشخص کرده است. وی با اشاره به واردات دو مدل چانگان گفت: قیمت تمامشده درب گمرک اعلام شده چانگان حدود 900 میلیون است که با توجه به سود 17 درصدی در نظر گرفته شده و محاسبه تمام هزینهها ازجمله عوارض و ارزشافزوده و غیره، قیمت تمامشده آن بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان نخواهد بود و این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است.