لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | samandblog

فضای کابین XC90 بسیار لوکس بوده و از متریالی همچون چرم ناپا و چوب گردو طبیعی برای ساخت اجزای داخلی آن استفاده شده است. البته در نسخه R-Design، برای اینکه حال و هوای اسپرت‌تری در کابین ایجاد شود از فیبر کربن و آلومینیوم پولیش‌شده‌ استفاده شده است که بسیار هم جذاب است. این خودرو جدید، از همان موتور 1.5 لیتری سابق استفاده می‌کند که برای چین، در دو مدل قابل سفارش است. موتور تنفس طبیعی این مدل که با موتور چری Arizo5 خودمان یکسان است و می‌توان آن را با گیربکس پنج دنده دستی یا گیربکس CVT با 9 دنده مجازی سفارش داد، قدرتی حدود 116 اسب بخار و گشتاوری حدود 143 نیوتن متر دارد. هن تنگ X7 پرچمدار شاسی بلندهای چینی هن تنگ در ایران و برادر بزرگ‌تر هن تنگ X5 است. هن تنگ X7 در سال 2016 در چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو توربو شارژ هستند و نسخه 1.5 لیتری این موتور در پلتفرم Zoty T600 بود عرضه شد.

http://artofmarketing.ir

سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است. همچنین صندلی‌های سرنشینان جلو این خودرو دارای گرم‌کن صندلی هستند و شاسی بلند چینی بورگوارد BX5 با سه رنگ چرم قهوه‌ای، مشکی و بژ قابل تهیه است. پیشرانه این خودرو یک موتور با حجم 1.8 لیتر و توربو شارژ باقدرت 190 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر است؛ این خودرو 1670 کیلوگرمی، در زمان 9.4 ثانیه از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

جمع‌بندی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار

شتاب این خودرو در برابر رقبا کمی ضعیف است که گویا در نسخهٔ جدید آن این مشکل برطرف شده است. یکی دیگر از ایرادهایی که به سانتافه گرفته می‌شود دید محدود عقب آن و قطعات پلاستیکی درون کابیش است. برای مشاهده شرایط و قیمتاجاره لندکروزمی توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید. همچنین اگر به دنبال خودرویی 4WD هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به طور پیش فرض و تمام وقت از این ویژگی استفاده می‌کند، در غیر این صورت ممکن است که به قطعات مکانیکی آسیب ببینند. این درحالی است که برخی از مدل‌های لوکس دارای سیستم تعلیق هوا هستند، بنابراین رانندگان می‌توانند ارتفاع وسیله نقلیه را برای بارگذاری راحت‌تر کاهش دهند. از طرف دیگر، مدل‌های کامیونی مانند به طور معمول از ظرفیت بارگذاری بالاتری برخوردار هستند، بنابراین رانندگان می توانند وزن بیشتری را حمل کنند.

  • قدرت 150 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور از دیگر مشخصات Tigard x35 می‌باشد.
  • از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد.
  • تیگو 8 پرو با پلتفرم T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق BMW، GM و Ford روی آن کارکرده‌اند.
  • این شاسی بلند ژاپنی که در میان علاقه‌مندان خود با نام «حضرت» شناخته می‌شود، از بازار دست دوم بسیار پررونق، کیفیت ساخت بالا، کابین جادار و سیستم تعلیق کارآمدی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت مسافرت‌های خانوادگی به شمار می‌رود.

آخرین نسل وارد شده از کیا سورنتو به ایران، نسل سوم این خودرو است که با کد اتاق UM شناخته می‌شود. نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه. با وجود نکات منفی مثل شتاب پایین و فنربندی سفت، ام‌وی‌ام با جلب رضایت مشتریان در لیست ماشین‌های شاسی‌بلند خوب قرار دارد. ما در یکی از مقالات خورد بانک تفاوت خودروهای دنده ای و اتومات را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید.

اجاره ماشین شاسی بلند در تهران با بهترین قیمت

تغییراتی از قبیل تایر و لاستیک‌های بزرگ و ایجاد تغییرات فرمان و سیستک تعلیق می‌تواند بر نحوه برخورد یک خودرو در شرایط اضطراری مانند تغییر خط اضطراری و… تاثیر گذارند. پس از تأیید خبر عرضه قریب الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش‌های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می‌دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند با قیمت ۱۲۶ هزار دلار خواهیم بود. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند مجله خبری خودرو سمند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان. خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است. اما حقیقت این است که به خاطر قیمت قطعات، تجهیزات رفاهی بیشتر و صد البته ظاهر جذاب‌تر این حق اس ۵ بود که قیمت بیشتری داشته باشد. درهرصورت با توجه به اینکه سطح ارائه خدمات در هر دو این خودروها چندان بالا نیست، برادر کوچک‌تر ارزش خرید بالاتری دارد.

بررسی مشخصات SWM G01F

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی