ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | samandblog

آخرین نسل وارد شده از کیا سورنتو به ایران، نسل سوم این خودرو است که با کد اتاق UM شناخته می‌شود. نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، مجله خبری خودرو سمند نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه. با وجود نکات منفی مثل شتاب پایین و فنربندی سفت، ام‌وی‌ام با جلب رضایت مشتریان در لیست ماشین‌های شاسی‌بلند خوب قرار دارد. ما در یکی از مقالات خورد بانک تفاوت خودروهای دنده ای و اتومات را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید.

نیسان مدل 88

سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است. همچنین صندلی‌های سرنشینان جلو این خودرو دارای گرم‌کن صندلی هستند و شاسی بلند چینی بورگوارد BX5 با سه رنگ چرم قهوه‌ای، مشکی و بژ قابل تهیه است. پیشرانه این خودرو یک موتور با حجم 1.8 لیتر و توربو شارژ باقدرت 190 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر است؛ این خودرو 1670 کیلوگرمی، در زمان 9.4 ثانیه از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

معرفی و بررسی ها

امیدواریم که این راهنمای خرید خودرو شاسی بلند بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در سال‌های اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است. فراوانی انواع این خودروها در خیابان‌ها و کمتر شدن استقبال از خرید سدان، موید این مطلب است. در پایان مطلب، ذکر این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که بسیاری از شاسی‌بلندهای مشهور بازار ایران، مثل تویوتا پرادو و پورشه ماکان و لکسوس RX به‌دلیل نایاب‌بودن نسخه صفرکیلومتر و البته تلاش نویسنده برای جلوگیری از زیاده‌گویی معرفی نشدند. پلتفرم مشترک تویوتا راو4 و لکسوس NX مهندسی پیشرفته خودروهای تویوتا را ثابت می‌کند.

معرفی گرانترین شاسی بلند جهان + عکس

اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است. موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند که در کنار مصرف سوخت ۹.۲ لیتری، به عنوان یک شاسی بلند محبوب و ایمن، خوب خودش را نشان داده است. نسخه‌ هیبریدی 300h به‌دلیل استفاده از قانون تخفیف عوارض گمرکی برای خودروهای هیبریدی که سال‌ها قبل وجود داشت، ارزان‌تر از 200t است. لکسوس NX300h علاوه‌بر پیشرانه ۲٫۵ لیتری تویوتا، یک موتور برقی نیز دارد و درمجموع، ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه‌ای و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر، ویژگی‌های مهم 300h هستند.

  • از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد.
  • 3- کیا سورنتوکیا سورنتو یک خودرو شاسی بلند پرطرف‌دار در کره محسوب می‌شود.
  • تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره‌مند است که به توربوشارژ نیز مجهز است.
  • این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد.
  • شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است.

شتاب این خودرو در برابر رقبا کمی ضعیف است که گویا در نسخهٔ جدید آن این مشکل برطرف شده است. یکی دیگر از ایرادهایی که به سانتافه گرفته می‌شود دید محدود عقب آن و قطعات پلاستیکی درون کابیش است. برای مشاهده شرایط و قیمتاجاره لندکروزمی توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید. همچنین اگر به دنبال خودرویی 4WD هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به طور پیش فرض و تمام وقت از این ویژگی استفاده می‌کند، در غیر این صورت ممکن است که به قطعات مکانیکی آسیب ببینند. این درحالی است که برخی از مدل‌های لوکس دارای سیستم تعلیق هوا هستند، بنابراین رانندگان می‌توانند ارتفاع وسیله نقلیه را برای بارگذاری راحت‌تر کاهش دهند. از طرف دیگر، مدل‌های کامیونی مانند به طور معمول از ظرفیت بارگذاری بالاتری برخوردار هستند، بنابراین رانندگان می توانند وزن بیشتری را حمل کنند.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی