ماشین کودک آلفا رومئو پخش اسباب بازی توحید فروش عمده اسباب بازی توحید تویز | samandblog

با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. آلفا رومئو ریسینگ (۲۰۱۹)رئیسپاسکال پیچیمدیر تیمفردریک واسورکارکنانروث باسکامباریک گاندلینتیموتی گوئریناکسل کروسجولین سایمون-چاتمپسبیت زندرسیمون رستارانندگان مسابقات فصل مجله خبری خودرو سمند ۲۰۱۹۷. برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند. هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند.

http://artofmarketing.ir

حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است. اطلاعات آلفارومئو میتو نشان‌دهنده مصرف سوخت متعادل در این خودرو است این خودرو با مصرف میانگین 5.6 لیتری و مصرف شهری 7.4 لیتری در طی مصافت صد کیلومتری تقریباه مصرف مناسبی دارد. این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی ایتالیایی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد.

طراحی عقب، ساده اما قابل قبول

دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است. این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. جهت اجاره خودرو لوکس ازسایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید.

تشک بادی داخل ماشین چری آریزو

بخش جلویی هنوز هم یک عنصر متمایزکننده است؛ حتی در موارد جدید اضافه شده به خانواده ی آلفا نیز چنین است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید. چراکه تعمیرات تخصصی و نسبتا پیچیده‌ای داشته و نکات فنی آن دقیق و دشوار است. این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یا گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند که برای چنین خودرویی کاملاه مناسب است. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

آلفارومئو جولیتا

شرکتی که بعدها تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه اتومبیل فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار ایتالیایی تحت نام کمپانی آلفا تاسیس شد. در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد. شرکت خودروسازی آلفارومئو در شهر میلان در کشور ایتالیا و در سال 1910 به تاسیس رسید. البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود. آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد. بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد.

  • مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد.
  • خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد.
  • در حالتی که یودر باشه دیگه اکتان اجباری نیست که البته اگه اونم بریزی خیلی بهتر میشه شتاب ماشین.
  • احساس کنترل توسط راننده توسط حس امنیت و راحتی مسافرین همراه میشود.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی