ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سیسمونی سعید | samandblog

در غیر این صورت هزینه‌های بسیار بالایی را باید بابت تعمیرات این خودروها پرداخت کنید . به ویژه می‌توانید در شرایط اضطراری بر روی ایمنی این خودروها حساب ویژه‌ای باز کنید . به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد .

http://artofmarketing.ir

از بزرگترین مزیت های این محصول بادی می توان به کم حجم بودن ، سبک بودن ، دوام بالا در برابر وزن ، قابلیت تعمیر شدن ، ضد آب بودن بدنه ، طراحی مواج و نرم ، جلوگیری از عرق کردن بدن و … این کمپانی در حال حاضر با تولید خودروهای اسپرت با قیمت بالا شهرت یافته است. یک بخش آن صلیب سرخ بر روی زمینه سفید است که به مجله خبری خودرو سمند منزله پرچم شهر میلان می باشد، بخش دیگر اژدهایی تاجدار را نشان می دهد که در حال خوردن و بلعیدن مسلمان بور بوده و نشانگر دوره جنگ های صلیبی است. در بین سال های 1932 تا 1968 اداره آلفارومئو به شرکت دولتی ایتالیایی فین مکانیکا سپرده شد، در سال 1986 شرکت خودروسازی بزرگ فیات ایتالیا شرکت آلفارومئو را خرید.

اطلاعات موتور آلفارومئو جولیتا

از همان ابتدا هدف این خودرو رقابت با خودرو های مدعی در سری هاچ بک بود همانند خودروهایی چون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، بی ام و سری ۱ . این خودرو به گونه ای طراحی شده که بتواند همزمان از به صورت مجرک جلو . فروشگاه اينتكس ایران و نمایندگی مرکزی INTEX بزرگترين مجموعه ای است كه در زمينه توليد محصولات بادی فعاليت مي كند.

آلفارمئو جولیتا مدل ۲۰۱۵ سفید بدون رنگ

از شما عزیزان کمال تشکر را داریم که تا انتهای این مطلب ( سرگذشت اسطوره ی میلانی) با ما همراه بودید. تنها 8.2 ثانیه طول می‌کشد تا از حالت عادی به عمق صندلی خود بچسبید و از یک رانندگی نرمال و با آرامش به یک تجربه پر آدرنالین تغییر فاز دهید. تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است. شما میتونید نوع ارسال محصول خریداری شده را انتخاب کنید به این صورت که ارسال در تهران به صورت پیک و پست پیشتاز و ارسال به سایر شهرستان ها به صورت تیپاکس و پست پیشتاز صورت میگیرد.

مشخصات

اگرچه، تا زمانی که جولیتا به بازار آمد، ما شاهد ظهور شکل اصلی “تریلوبو” با یک سپر مرکزی و دو شارب جانبی نمادین که دارای چراغهای جلوی گرد بودند نشدیم. نام آ.ل.ف.ا که اختصاری از آنتونیما لومبارادا فابریکا اتومبیلی بود، از روز نخست ظاهر شد، که با علائم نظامی خاندان ویسکانتی درون یک دایره نوشته میشد. دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. بنابراین عدم آغاز به حرکت این خودروها بدون فشار وارد کردن به پدال گاز نکته بسیار مهمی برای رانندگان خواهد بود.

  • تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است.
  • این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است.
  • بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی