مجموعه سرنخ-اتاق فرار قم با 12 درصد تخفیف-آل اسکیپ

این مجموعه 2 اتاق فرار فعال و یک اتاق فرار در حال راه اندازی داشته که در ادامه این مطلب به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت. در اسکیپ مستر، تمامی پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا رعایت می شود و پس از هر بار خروج بازیکنان تمام قسمت های بازی ضد عفونی می گردد. در این مجموعه،رزرو اتاق فرار تهراناز طریق وبسایت امکان پذیر می باشد و علاقه مندان می توانند پس از پرداخت هزینه ای جزئی اتاق مورد نظر را برای تاریخ دلخواه خود رزرو نمایند و مابقی مبلغ را هنگام ورود به بازی پرداخت کنند. اسکیپ مستر، با ایجاد محیطی سالم و خلاقانه برای سرگرمی و همکاری و همفکری افراد، یکی از برترین اسکیپ روم ها در شهر تهران می باشد. اسکیپ روم دات آی آر اسکیپ روم دات آی آر اسکیپ روم دات آی آر از قدیمی ترین اتاق فرارهای راه اندازی شده در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز نموده است. این مجموعه که از بهترین اتاق فرارهای تهران نیز محسوب میشود، چند بازی مهیج را در اصفهان نیز راه اندازی نموده است.

اطلاعات تماس اتاق فرار بی استخوان

مجموعه سرنخ-اتاق فرار قم با 12 درصد تخفیف-آل اسکیپ به این موضوع دقت کنید که اتاق فرار در هر ژانری باشد، رگه های وحشت را در خود دارد که باعث شده استفاده از این مکان ها برای افراد زیر 16 سال و در برخی موارد کمتر از 18 سال ممنوع باشد. اصلی ترین مزیت بازی های اتاق فرارتقویت روحیه تیم ورکینگ و کار گروهیمی باشد. زیرا یکی از رمزهای موفقیت در اسکیپ روم ها، همکاری اعضای گروه با یکدیگر و عدم تکروی می باشد و گروه هایی می توانند بازی را با موفقیت به اتمام برسانند که با یکدیگر هماهنگ و همراه باشند. همچنین، هیجان و استرسی که در این بازی ها احساس میشود، افراد را وادار می کند تا به هم گروهی های خود کمک نموده و همگی با هم نجات پیدا کنند. در اسکیپ روم ها، شکست و خستگی و عدم توانایی برای ادامه بازی به معنای شکست تمام افراد گروه خواهد بود.

اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. طمع اولین بازی روحی و جنی در ژانر ترسناک بود که با فضا سازی روستای مازول ارائه شد .

اتاق فرار جنگل نفرین شده؛ کنجکاوی کار دستتان ندهد.

در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند. این لیست شامل بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارها و یا اسکیپ روم های موجود در شهر کرج است. این اتاق فرار یکی از بازی های مجموعه اویل اسکیپ بوده و در منطقه چیتگر تهران واقع شده است. داستان بازی از این قرار است که در یک شهربازی قدیمی و مهیج که دارای مشتریان زیادی بود، دلقک مهربانی به نام کایچر حضور داشت که علت محبوبیت این شهربازی بود. در یکی از روزها به علل نامعلومی کایچر بدون دلیل گم شد و دیگر در آن شهربازی حضور پیدا نکرد. این دلقک برعکس کایچر، نامهربانی بود و با گذشت زمان باعث خلوت و خلوت تر شدن این کارناوال شده تا جایی که دیگر هیچ کس به آن سر نمی زند.

اتاق فرار السا در حال حاضر (اردیبهشت 1401) هزینه ورودی معادل 90 هزار تومان داشته و در آدرس خیابان هنگام، چهار راه استقلال، خیابان استقلال پلاک 406 قرار دارد. برای استفاده از این اتاق فرارها، ابتدا باید ژانر مورد علاقه خود را از بین این موارد پیدا نموده و سپس به بازی و ماجراجویی یا حتی وحشت در آن بپردازید. البته قبل از این که سراغ آن ژانر بروید، ابتدا تعداد افراد مورد نظر برای انجام آن بازی را فراهم کنید. برای این منظور می توانید با دوستان خود روزی را هماهنگ کنید که دسته جمعی از این مجموعه ها استفاده کنید.

آدرس

همانطور که میدانید، هر اتاق فرار سناریوی مخصوص به خود را دارد و محیط بازی در هر یک مختص به همان سناریو اسکیپ روم تهران طراحی می شود. بنابراین، بازیکنان می توانند در هر اتاق فرار تجربه ای جدید کسب نموده و با انواع قفل ها آشنا شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این گروه از بازی ها به دلیل شرایط محیط پیاده سازی شده برای هر یک و روند اجرای آنها تاثیرات بسیار زیادی بر روی ذهن، جسم و احساسات افراد ایجاد می کنند. به طوری که، نه تنها جسم را به سلامتی دعوت می نمایند، بلکه ذهن را نیز به چالش کشیده و منجر به تقویت مغز می گردند. در این مطلب قصد بررسی مزایای اصلی اسکیپ روم ها را داریم و میخواهیم دلیل برتری این بازی ها نسبت به سایر تفریحات گروهی را عنوان نماییم.

  • زن جوانی در شعبه دادگاه 17 کرج به خاطر مورد آزاد و اذیت قرار گرفت توسط جن ها مجبور به طلاق گرفتن از همسرش می شود.
  • بازی ها سناریوهای این مجموعه شامل اتاق فرار سوئینی تاد آرایشگر دیوانه خیابان فلیت، اتاق فرار قربانی و انتقام دیویدُف (مافیا باز) می باشد.
  • اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید.
  • پس اگر به دنبال این هستید که بدانید اسکیپ روم چیست، باید بدانید که همان بازی های کامپیوتری در دنیای مجازی می باشند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده و به صورت گروهی انجام میشوند.
  • آدرس دقیق این اتاق فرار تهران خیابان رجایی، خیابان اکبر مشهدی کوچه خدابنده است.
  • اتاق فرار SAW به طور خلاصه می توان گفت در این اتاق فرار برای تمام کارهای اشتباهی که در طول عمرتان انجام داده اید مجازات خواهید شد، مگر اینکه بتوانید معماهای مختلف را حل کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی