مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | samandblog

جک جی 5 – دومین عضو از خانواده J محصول شرکت جِی اِی سی چینی است که با نام جک در ایران شناخته شده و شرکت کرمان موتور نمایندگی فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده دارد. بعد از محبوبیت جک جی 3 هاچ بک ، جک جی 5 هم به دلیل ظاهر زیبا و عمکرد خوبی که دارد مشتریان زیادی در کشورمان پیدا کرده ادامه مطلب… با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد.

خودروی جک S5 دنده ای سال 1396

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان مجله خبری خودرو سمند جلو در نظر گرفته شده است. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است. طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است.

  • گروه دنده خلاص با رعایت اصل صداقت و حقیقت گویی از فروردین 94 فعالیت خود را در زمینه بررسی خودرو شروع کرد.
  • دوستای عزیز ما به دلیل نوسانات عرضی و تغییر نرخ ارز (دلار) نمیتوانیم که یک قیمت ثابت به شما عزیزان ارائه کنیم زیرا همانطور که در بالا توضیح داده شد میتوانید که با ما ارتباط برقرار کنید تا به شما دوستان یک قیمت دقیق عرضه کنیم.
  • استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد.
  • به ویژه که طراحان چینی همچون نمای بیرونی، نگاه ویژه‌ای به طراحی هیوندای توسان داشته و نمای داخلی جک اس ۵ را تا حد زیادی مشابه هیوندای توسان LM از آب درآورده‌اند.
این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد. لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند. اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند.

نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. بنابراین وضعیت فروش پرحرارتی برای جک اس ۵ در بازار ایران برآورد می‌شود.

http://artofmarketing.irکار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند.

جک،جی 3 هاچ بک مدل 94

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی