مشخصات و قیمت ایران خودرو سمند ال ایکس زومیت | samandblog

در برخی مکان‌ها که خرید اقساطی سمند دوگانه را به شما ارائه می‌دهند، چنانچه شما زودتر از موعد چک قسط خود را بپردازید، از سود چک کم می‌شود. سمند یکی از محصولات ایران خودرو است که با الهام گیری از پلتفرم پژو 405 طراحی و ساخته شده است. کیفیت ساخت این ماشین به نسبت سایر تولیدات داخلی در جایگاه خوبی قرار دارد اما در برابر نمونه‌های خارجی حرف چندانی برای گفتن ندارد. از دلایل محبوبیت سمند در بین طرفدارانش علاوه بر کابین جادار و راحت، سیستم تعلیق خوب آن است که در جاده‌های ناهموار ایران بسیار کارآمد است. خرید بیمه شخص ثالث سمند هم مانند سایر خودروها اجباری بوده و سرپیچی از این قانون تبعات بدی را به همراه خواهد داشت. مالک این خودرو با خرید بیمه شخص ثالث سمند می‌تواند خسارت مالی و جانی وارد شده را به اشخاص ثالث تحت پوشش قرار دهد.

در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد. بیمه مرکزی حداقل و حداکثر پوشش مالی بیمه شخص ثالث را در سال ١٤٠١ به ترتیب ٢٠ و ٤٠٠ میلیون مشخص کرده است. در صورت تمایل بیمه‌گزار به برخورداری از پوشش مالی بیشتر، می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر از این پوشش بهره‌‌مند شود. به عنوان یه خانم از مسایل فنی سر درنمیارم ولی میتونم بگم ماشین کم دردسریه و فضای داخلیش خیلی راحت و وسیعه و نسبت به ۲۰۶ احساس امنیت بیشتری میده. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

http://artofmarketing.irالبته این قیمت بیمه ماشین سمند در حالت پایه است و با تغییر سقف پوشش یا شرکت بیمه، شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد. فروش اقساطی سمند دوگانه که در ایران به مشتریان ارائه می‌شود از این موتور بهره می‌برد. در زمان مراجعه برای خرید اقساطی سمند و استفاده از خرید اقساطی سمند دوگانه، حتماً دسته چک، مدارک شناسایی، پرینت گردش چند ماه اخیر حساب، مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و یا جواز کسب در صورت دارا بودن و مدارک و مستندات محل سکونت خود را به همراه داشته باشید. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. همچنین انتخاب تعداد چک، تاریخ روی چک و نرخ سود را پس از محاسبات الکترونیکی مشتری می‌تواند انتخاب کند و این‌گونه از فروش اقساطی سمند دوگانه بهره‌مند شود.

  • اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده تحویل خریداران شد.
  • نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.
  • شرکت بیمه دیه را به تعداد سرنشینان این خودرو که 4 نفر است پرداخت می‌کند.
  • معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است.

امروزه سمند LX با بهره مندی از ایمنی بالا و امکانات مناسب به یکی از محبوبترین خودروهای ایران و حتی برخی از کشورهای هدف صادراتی شده است. با این وجود ما قصد داریم در ادامه این گزارش از نمناک به نقد و بررسی مدل های متنوع خودرو سمند خواهیم پرداخت. امضای قرارداد نیز در زمان تحویل خودرو همراه با دریافت مدارک مورد نیاز برای اجاره سمند انجام خواهد شد. ایران خودرو در سال 1380 محصول جدیدی را بر مبنای پلت‌فرم 405 به بازار معرفی کرد و نامش را سمند گذاشت.

عملکرد فنی

پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر مجله خبری خودرو سمند از سطح استانداردهای تولید خودرو است . قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. قیمت سمند LX در بازار ایران برای سال‌های 1382 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 93

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی