معرفی بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری صرافی تریتکس | حسینی فایننس

در شبکه‌ی مونرو اندازه‌ی بلاک با توجه به تعداد تراکنش‌ها قابل تغییر است. ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT یک استیبل کوین است و قیمت آن همیشه ثابت است. از اصلی‌ترین کاربردهای تتر می‌توان به انتقال راحت آن در بین صرافی‌ها و کیف‌پول‌ها اشاره کرد. ارز دیجیتال پولکادات با نماد DOT در ماه May سال 2020 به طور رسمی راه‌اندازی شد، این رمزارز در زمان نگارش این مطلب در رتبه‌ی 8 بازار رمزارزها قرار داشت. رشد این رمزارز با توجه به خوشبینی یا بدبینی‌هایی که برای آینده‌ی شبکه‌ی این ارز وجود دارد بالا و پایین می‌شود. این ارز دیجیتال یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن ایجاد یک شبکه جهانی اشتراک‌گذاری مطالب رایگان در حوزه سرگرمی است.

معرفی دوره‌ی آموزش ارز دیجیتال خانه‌ی سرمایه

معرفی بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری صرافی تریتکس | حسینی فایننس Monero به دلیل مکانیسم‌های امنیتی استثنایی مانند مخفی سازی امضا سرمایه‌گذار در میان انبوهی از امضاها توسط تکنیک ring signatures ، نتوانست شهرت مطلوبی را در بین هوادارن بهترین ارزهای دیجیتال داشته باشد. از تاریخ نوامبر سال ۲۰۲۱ نیز Monero دارای ارزش بازار ۴ میلیارد دلار شد و ارزش هر توکن آن به ۲۶۴.۲۵ دلار رسیده است. یکی از اولین و محبوب‌ترین گروه‌هایی که از استیبل کوین‌ها به شمار می‌روند، ارزهای رمزنگاری‌شده Tether بوده که هدف اصلی آن‌ها پیوند دادن ارزش بازار فعلی خود به یک ارز دیگر برای کاهش نوسانات موجود در بازار ارزی است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند خدمات و محصولات خودشان را روی این بلاکچین ایجاد کنند و سپس بفروشند. همچنین توسعه‌دهندگان برای دریافت هدایایی از طرف طرفداران و کاربران محصولات، می‌توانند توکن اختصاصی خودشان را هم طراحی کنند. با توجه به اینکه هیچ دلالی در جریان نیست، محتوا و محصولات با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری به دست مشتری نهایی متاورس ارز دیجیتال می‌رسد. این مبالغ در قالب یک ارز دیجیتال به نام TRX یا ترونیکس پرداخت می‌شوند. میدونید که ارزهای دیجیتال برای نگهداری و انتقال به شبکه های بلاک چین نیازمند هستن.

ولت‌های کاغزی به این صورت هستند که به شما امکان گرفتن پرینت از کلید عمومی و کلید خصوصی را می‌دهند. کیف پول‌های کاغذی رایگان هستند ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که یک تکه کاغذ بسیار آسیب‌پذیر است و می‌تواند در معرض انواع خطرات قرار گیرد. کیف پول‌های سخت افزاری که ظاهری شبیه به فلش مموری دارند با برندهای مختلف ارائه شده‌اند. تمام برندهای ولت‌های سخت افزاری تقریبا امنیت قابل قبولی دارند و برای نگه‌داری دارایی‌های با حجم بالا بهترین گزینه هستند.

عوامل موثر در انتخاب ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری

سیستم Stellar امکان تراکنش‌های فرامرزی را بین تمامی ارزها فراهم می‌کند، چرا که یک بلاک‌چین باز است و می‌تواند توسط هر شخص استفاده شود. واحد پول اصلی Stellar Lumens است به همین دلیل شبکه استالر از کاربران خود می‌خواهد که Lumens را نگه دارند تا بتوانند در شبکه تراکنش کنند. استلار لومن دارای ارزش بازار ۸ میلیارد دلار است و تا نوامبر ۲۰۲۱، ۰.۳۶ دلار ارزش خود را حفظ کرد. ارز دیجیتال اختصاصی این پلتفرم آدا نام دارد که در حال حاضر، ۳۵ میلیارد واحد از آن به بازار عرضه شده است.

  • ارز دیجیتال به زبان ساده یک نوع پول مجازی است که امنیت آن از طریق رمزنگاری حفظ می‌شود و خرج کردن اشتباه یا تقلب در آن را تقریباً غیرممکن است.
  • “کمیسیون بورس و اوراق بهادار” پس از اوج‌گیری عرضه اولیه سکه یا ICO ها در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و “کمیسیون معاملات آتی” و سایر آژانس‌های ایالات متحده، در محدود کردن فضای کریپتو نقش داشته‌اند.
  • محاسبات از طریق الگوریتم های هش یک طرفه انجام میشود و حتی تیم سازنده هم برای استخراج نیاز به رمزگذاشایی آنها دارد.
  • در واقع، عملیات تراکنش با کریپتوکارنسی ها به کمک فرایندهای رمزگذاری مسیر تراکنش انجام می‌شود.
  • همه آیتم‌های درون بازی توکنیزه می‌شوند و توسط NFT نشان داده می‌شوند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی