معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | samandblog

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. به این ترتیب، ما بتدریج شاهد طراحی کلاسیک ابزار گرد که هنوز هم در تمام داشبوردهای آلفارومئو مورد استفاده قرار میگیرد شدیم، که دارای شمارشگر دور موتور و سرعت سنج در مقابل راننده هستند.

مشخصات فنی آلفارومئو، استلویو شاسی بلندی پرقدرت از شرکت  خودروسازی ایتالیا مدل ۲۰۱۸  و قیمت آن در بازارهای جهانی

در رقابت میان دسته های تولیدی فعال این شرکت، دسته موتورهای اسپرت آلفا رومئو توانسته موفقیت را از آن خود کند. شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است. محبوبیت این شرکت در مدت زمان کوتاهی به حدی بالا رفت که مجله خبری خودرو سمند بسیاری از شرکت ها تحویل فوری خودرو های آلفا رومئو را در دستور کار خود قرار دادند. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد.

قیمت محصولات آلفارومئو

این نوع سقف به‌صورتی است که تمام سقف از جنس شیشه‌ای مقاوم به قطر 50 میلی‌متر ساخته‌شده است. این مسئله، تا حد زیادی نمای عقبی خودرو را بهبود بخشیده و رضایت‌بخش است. صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است. شاید بتوان این خودرو را مناسب یک جوان مجرد تشنه هیجان، یا یک زوج جوان با فرزندان کوچک دانست.

http://artofmarketing.irسیستم توربوشارژ در قسمت جلویی نصب‌شده که خطر آسیب جدی حتی در تصادفات جزئی هم جود دارد. برخلاف میتو کاربرد این خطوط در جولیتا باعث شد ظاهر خودرو بهبود پیدا کند و بیشتر شبیه به یک اسپرت قدرتمند شود. وجود جلوپنجره مثلثی، طرز طراحی سپر خودرو و جایگاه پلاک در گوشه خودرو از انتخاب‌های پرتکرار آلفارومئو است. چهره میتو آلفارومئو در یک نگاه عمیق، چهره فولکس‌های قدیمی را یاد آور میشود. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

فروش اقساطی آلفارومئو 4C مدل

این را باید ذکر کنیم که نباید از طراحی زیبای رینگ ها به راحتی بگذریم که در کنار تیرگی یک حس اسپرت فوق العاده را ایجاد کرده اند. این رینگ ها دارای طراحی دینامیکی هستند که نگاه کردن به آن ها باعث احساس سرعت و حرکت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است. رینگ نخستین ماشین آلفا یعنی 24 اسب بخاری با 12 اسپوک چوبی عظیم خود نقطه ی شروعی برای سفری بود که به آلفارومئو اجازه ی ساخت رینگ های امروزیش را داد. از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است.

  • این خودرو را شاید بتوان مبدأ برخی از طراحی‌های آلفارومئو در خودرو جولیتا دانست.
  • بخش جلویی هنوز هم یک عنصر متمایزکننده است؛ حتی در موارد جدید اضافه شده به خانواده ی آلفا نیز چنین است.
  • آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.
  • این خودرو شاید در ترافیک ها کمی آزار دهنده باشد اما در جاده ی پر پیچ و خم کار کردن با همین گیربکس دوبل کلاچ به شدت لذت بخش میباشد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی