معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | samandblog

بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید. یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد.

این خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. بود قطعات خودرو و سختی تعمیر موتور پیشرفته از دیگر دلایلی است که آن را برای استفاده در ایران نامناسب می‌کند.

  • جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند.
  • فضای کم و نامناسب صندلی‌های عقب، ورود و خروج سخت سرنشینان عقب یک از این معایب است.
  • اگر طراحی چهره آلفا رومئو میتو نتوانسته در حد نام آلفارومئو شما را راضی کند اصلاه نگران نباشید.
  • با وجود اینکه مجموعه طراحی خودرو را نمی‌توان نامناسب در نظر گرفت اما وجود برخی نکات باعث شده تا میتو در نگاه اول عالی به نظر نرسد.
  • تاپ کار مدل با سابقه یک دهه در عرضه و فروش انواع ماکت های کلکسیونی دای-کست و سیلد کمیاب فعالیت می کند.
از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم. بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید.

در کارشناسی خودرو به چه مواردی باید توجه کرد؟

سری دوم جولیتا وارداتی، در مدل 2014 و با ارتقای برخی امکانات و همچنین با تغییر بسیار مختصر چهره‌اش، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت. تبلیغات گسترده و جذابیت‌های خاص این برند، به استقبال خوب مشتریان از جولیتا منجر شد؛ همان خودرویی که همچنان نیز از معدود هاچ‌بک‌های لوکس، اسپرت و گران‌قیمت کشورمان محسوب می‌شود. البته کم‌رنگ شدن فعالیت واردکننده آن، که به خدمات پس از فروش ضعیف و همچنین عدم تامین کافی قطعات آن منجر شده، از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده این برند خوش‌نام، در این روزها از آن جایگاه خوب سال‌های اولیه ورودش مجله خبری خودرو سمند به ایران، فاصله بگیرد. عمده جولیتاهای وارد شده به کشورمان، در دو تیپ Sportiva و QV Line هستند که مهم‌ترین تفاوت‌شان در برخی جزییات ظاهری (مانند رنگ دستگیره، رنگ قاب آینه‌ها، نوع رینگ، کیت برمبو و …) است. همچنین برخی از نسخه‌های وارداتی مجهز به پکیج Red Line هستند که آنها را می‌توان با جلوپنجره لانه زنبوری با رنگ مشکی، تزیینات قرمز رنگ درون سپر و رکاب‌های جانبی و همچنین کمربندهای ایمنی قرمز، تشخیص داد. تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم.

http://artofmarketing.ir

دایره‌هایی که بازهم حس و حال یک ماشین مسابقه‌ای قدیمی به ما می‌دهد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است. تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد.

آلفارومئو 4C

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی