در این آزمون 843 نفر از 110 نمایندگی خدمات پس از فروش در پست های کاری کارشناس فنی، کارشناس پذیرش، کارشناس ارتباط با مشتری، برق کار، مکانیک، جلوبندی کار، امدادگر، پذیرشگر و انباردار حضور یافته اند.
نهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور به مدت 3 روز در مرکز آموزش این شرکت به اجرا در آمد.
به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، در راستای ارزیابی و سنجش مهارت فنی پرسنل شاغل در نمایندگی ها و ارتقای روز افزون مهارت کارکنان با هدف افزایش حداکثری کیفیت خدمات، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ، نهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش کرمان موتور را از 30 اردبیهشت ماه تا یک خرداد ماه 1403 در مرکز آموزش کرمان موتور برگزار کرد.
منبع: https://charkhan.com/162171/%D9%86%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF/
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی توزیع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، ضمن پایش اثربخشی اقدامات آموزشی ارائه شده پیشین و انجام برنامه ریزی های مقتضی برای آموزش های آتی، در این آزمون نقاط قابل بهبود در فرآیند ارتقای کارکنان نمایندگی ها را فراهم می سازد.