نگاهی به برند MVM، تغییر ذائقه با ارتقا کیفیت محصولات!

مدیران خودرو را می‌شناسید. شرکتی که از سال 1381 شمسی فعالیتش را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و با همکاری برند چری آغاز کرد. مدیران خودرو با اتخاذ سیاست‌های صحیح تولید، اکنون به بزرگ‌ترین خودروساز خصوصی کشور تبدیل شده است!

هم اکنون، مدیران خودرو شبکه‌ای متشکل از بیش از 140 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش را در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند. این شرکت از طریق افزایش کیفیت، محصولاتی با امکانات و مشخصات فنی مناسب، مدرن و همچنین به صرفه، تلاش برای جلب اعتماد مشتریان می‌کند.


منبع: https://charkhan.com/134691/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-mvm%D8%8C-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%B0%D8%A7%D8%A6%D9%82%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7-%DA%A9%DB%8C/

البته ناگفته نماند که پایه و اساس جایگاه امروزی محصولات برند MVM، مدیون کراس‌اوور X33 است. کراس‌اووری که نسل اول آن در سال 1389 معرفی شد و با ورود آن به بازار ایران، ایرانیان را با نسل جدیدی از خودروهای غیرسدان آشنا کرد. طیفی از مردم که دوست داشتند تا خودرویی شاسی بلند ولی با ویژگی‌هایی چون قیمت مناسب، امکانات معقول، موتور باکیفیت و… را داشته باشد. همچنان نیز پس از گذشت بیش از یک دهه، افرادی هستند که طرفدار نسل اول ایکس33 می‌باشند.

 

شرکت مدیران خودرو با معرفی ایکس55 پرو، سعی کرد محصولی با ظاهری جسورانه، استایلی متفاوت و با بهره گیری از تکنولوژی‌های مدرن، را با قیمتی کمتر از تیگو 7 در بازار ایران عرضه کند.

خوشبختانه باتوجه به هماهنگی‌های مناسب شرکت مدیران خودرو با طرف چینی، شاهد آن هستیم که محصولات این شرکت با پکیج فنی متناسب با آب و هوای کشور در حال مونتاژ هستند. باتوجه به وضعیت آب و هوایی کشور و مخصوصا کیفیت بنزین، شاهد آن هستیم که محصولات ام وی ام خرابی زیادی در مقایسه با سایر کراس‌اوورها نداشته و اتفاقا متناسب‌تر است. همین پیشرانه 1/5 لیتری توربوشارژ محصولات ام وی ام، به نوعی، دیگر در بازار ایران ثابت شده بوده و اتصال آن با نسل جدید گیربکس های CVT، باعث شده تا شتاب و کشش مناسبی را در اختیار راننده قرار دهد.

این محصول در طراحی ظاهری، کابین و مشخصات فنی نسبت به مدل قبلی پیشرفت زیادی داشته و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ایکس 55 پرو، ظاهر زیباتر و تکنولوژی جدیدتر را ارائه می‌دهد و اکنون با سلیقه خریداران، بیش از پیش، هماهنگ است.

MVM X55 PRO
یکی از ویژگی‌های مثبت ام وی ام X55 PRO، مجهز بودن آن به 6 ایربگ ایمنی است. ویژگی که تقریبا در هیچ خودرو چینی هم‌سگمنت ایکس55 پرو در بازار ایران وجود نداشته و حتی برخی کراس‌اوورهای بزرگ‌تر از این خودرو نیز تنها مجهز به 4 ایربگ هستند!

به‌طور کلی، امکانات و مشخصات آریزو5 و ایکس55 پرو یکسان بوده و تفاوت زیادی ندارند. چیزی که تفاوت دارد، سلیقه مشتریان است که دوست دارند آیا سوار کراس‌اوور شوند یا تجربه چسبندگی خوب سدان را کسب کنند.

X22 Pro

 

مدیران خودرو با ارتقاء اهداف، علاوه بر اینکه نسل‌های جدید محصولات چری را در ایران عرضه کرد، امروزه توانسته تا نگاه ایرانیان به خودروهای چینی را تغییر دهد.

پرچمدار ام وی ام؛ X55 Pro

همانطور که مستحضرید، مدیران خودرو در ابتدای فعالیت خود و برای افزایش میزان داخلی سازی، برند MVM را که مخصوص بازار ایران است، معرفی نمود. MVM که مخفف MODIRAN VEHICLE MANUFACTURING است، امروزه به یک جایگاهی در بازار ایران دست یافته که بیشترین تنوع محصولی را بین خودروسازان خصوصی دارد.

همچنین دیگر نمی‌توان به محصولات بروز این شرکت، با دید خودروهای صرفاً اقتصادی نگاه کرد؛ به طور مثال پرچمدار محصولات فعلی ام وی ام، یعنی X55 پرو، با اینکه در وضعیت اقتصادی امروزی کشور، خودرو ارزانی محسوب نمی‌شود؛ اما در مقایسه با رقبا، از قیمت منطقی برخوردار است.

با اینکه ایکس55 پرو باتوجه به قیمتی که دارد، پرچمدار محصولات ام وی ام محسوب می‌شود، اما بهتر است تا اشاره‌ای هم به سدان جدید این برند کنیم. منظورمان آریزو5 توربوشارژ است که مورد استقبال هموطنانمان قرار گرفته است.

ایکس 22 پرو، دیگر محصول مدیران خودرو، جامعه هدف جوانان را مد نظر قرار داده است و با بهره گیری از یک ظاهر مدرن و جذاب در کنار پیشرانه ای کم مصرف سعی دارد تا تصویر جدیدی از برند MVM را در ذهن مخاطبینش ایجاد کند.

این خودرو که با نام تیگو 2 پرو در چین و سایر کشورها شناخته می‌شود به تازگی با ثبت فروشی بیش از 900 هزار دستگاه در 33 کشور جهان، توانسته است رکورد جدیدی را کسب نماید. محصولی که نسل جوان مهمترین هدف آن محسوب می‌شود.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی