هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۰% تخفیف:اقامت24 | ariabooking

هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۰% تخفیف:اقامت24 | ariabooking

از مهمترین ساختمان‌های تهران که در ارتفاعات این شهر خودنمایی می‌کند، هتل اسپیناس پالاس در شمال تهران است. نام این هتل از قله کوهی با همین نام در شمال غرب ایران گرفته شده است که به معنای اسکان یافتن در یک منطقه ییلاقی است. مهمان‌پذیر زند در نزدیکی میدان شهدا شهر شیراز قرار دارد و یکی دیگر از انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه در بین هتل های شیراز محسوب می‌شود. مهمان‌پذیر زند با ۲۰ اتاق در ساختمان سه طبقه خود پذیرای مهمانان و مسافران است.

  • این خانه در دوره زندیه احداث شد اما در دوره قاجار توسط سهام‌السلطنه عامری خریداری و توسعه پیدا کرده است.
  • غذاخوری‌های آپادانا و پاسارگاد، کافی‌شاپ‌ آتوسا و کافی‌شاپ استخر، سالن تشریفات ویژه یا لانژ، آتلیه، آرایشگاه و ترانسفر رایگان از فرودگاه بین‌المللی کیش به هتل از امکانات این هتل است.
  • بسیاری از بهترین هتل های شیراز در خیابان کریم‌خان زند قرار دارند، هتل کوثر هم از این قاعده مستثنا نیست.
  • هرآنچه که برای اقامت خود نیاز داشته باشید، در اتاق‌ها قرار داده شده است.

این هتل شامل هشت اتاق در سه طبقه اصلی زیرین، همکف و اول می‌شود. فضای کوچک و دنج اتاق‌ها به‌همراه تزیینات پرکار طاق‌ها، درها و پنجره‌ها، گویای شکوه و تواضع معماری خانه‌های تاریخی کاشان است. آینه‌کاری‌های تزیینی، گچ‌بری‌های ظریف، مشبک‌های گچی مزین به شیشه‌های رنگی و کف‌پوش‌های آجر ختایی در اتاق‌ها، نشان از زیبایی پیشین این خانه دارد. رستوران، کافی‌شاپ، کافه تراس، سالن‌های کنفرانس و تالار مراسم‌ها، مرکز ورزشی-رفاهی و استخر سرپوشیده از جمله امکانات این هتل است.

هتل پارسیان استقلال؛ بزرگ‌ترین هتل شمال تهران

هتل بارین در سال ۲۰۱۲ برنده‌ی جایزه‌ی بین‌المللی معماری شیکاگو شده. شاید به همین خاطر علاقه‌مندان اسکی از ایران و سایز نقاط جهان، به شمشک علاقه‌ی زیادی دارند. همجوار با پیست اسکی دیزین در خنکای ارتفاعات اطراف تهران، حتماً اقامتی لذت‌بخش خواهد بود.

هتل پرسپولیس که در قلب شیراز قرار گرفته، یک ساختمان ۷ طبقه و در کل ۱۰۴ اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران دارد. دسترسی به بسیاری از نقاط مختلف شهر از این هتل آسان است، ازجمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، حمام و بازار وکیل و…. هتل هما نیز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز با چشم‌اندازی سرسبز در یکی از باغ‌های این شهر است.

قیمت هتل‌ های استانبول

مرمت خانه به‌صورت اصولی و با الهام از هنر و سنن این منطقه کویری آغاز شد و در سال ۱۳۹۰ با کاربری هتل سنتی به بهره‌برداری رسید. «سرای عامری‌ها» یکی از عمارت‌های سنتی و قدیمی کاشان با بلندترین بادگیر شهر است. این عمارت با مساحتی حدود ۷,۰۰۰ متر مربع با زیربنایی وسیع در دوره زندیه احداث شد و مالک اولیه آن ابراهیم خان کلانتر بود. در دوره قاجار مالکیت خانه به سهام‌السلطنه عامری رسید؛ در بازسازی خانه، قسمت‌هایی از آن از بین رفت و بخش‌های دیگری نیز به بهترین هتل های ایران در تهران آن افزوده شد. فاز اول در سال ۱۳۸۶ خورشیدی با ۱۰ واحد اقامتی صخره‌ای زیبا و فاز دوم در سال ۱۳۹۱ با ۶ واحد اقامتی دیگر فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پارس ائل گلی تبریز یا هتل شاهگلی پارس در سال ۱۳۸۰ دردر زمینی به مساحت ۳۷ هزار متر مربع و زیر بنای ۲۸ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

بهترین هتل‌ های مشهد با قیمت مناسب

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی