هدایای تبلیغاتی اصفهان فروشگاه صنایع دستی بازار هدیه | شرکت هنری تبلیغاتی بهین گیفت

57 درصد از مردم تبلیغ با لیوان را به یاد می‌آورند، در مقابل 32 درصد به تبلیغات رادیو و 28 درصد به تبلیغات تلویزیون تعلق دارد و این نشان‌دهنده‌ی تاثیر فوق‌‌العاده‌ی هدایای تبلیغاتی بر ذهن مخاطبان است. هر کسب و کار تیمی برای مدیریت استراتژی‌های بازاریابی به برنامه‌ریزی نیاز دارد. اگر از ایده انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود رضایت ندارید بهتر است از کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی در اصفهان کمک بگیرید. هدایای تبلیغاتی تنها برندهای تجاری که آرم کسب و کار شما روی آن حک می‌شود، نیستند. با مشورت کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی اصفهان و کمک گرفتن برای یک طراحی حرفه‌ای و انتخاب محصول با کیفیت عالی، برای مشتریان خود نسبت به برند و کسب و کارتان نگرش خوبی به وجود آورید. همه‌ی کسب و کارها در تلاش هستند تا با شیوه‌های مختلف تصوری مثبت از خود در ذهن مشتریان به وجود آورند، مطالعات نشان داده‌اند که پنجاه و سه درصد هدایای تبلیغاتی تصویری از سایر روش‌های بازاریابی مطلوب‌تر عمل می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی اصفهان فروشگاه صنایع دستی بازار هدیه | شرکت هنری تبلیغاتی بهین گیفت

در دیگر دوران اسلامی نیز ایرانیان مبتکر بسیاری از علوم و فنون و همچنین هنرهای بی بدیل بودند. چرا که ارتباط بین هنرمندو خالق هستی همانا یک رابطه بی واسطه و خالی از هرگونه آلایش است. تیموریان، مغولان و اعراب اگر چه از این فرهنگ کهن بهره ای نداشتند لاجرم به علت قدرت جذبه ی تمدن ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این مرز و بوم شدند و بعدها خود به ترویج آن هنر پرداختند. فلش ها در جنس، رنگ و سایزهای مختلف قابل تولید هستند و می توانید به شیوه های خلاقانه نام و نشان تجاری خود را روی آنها درج کنید. تی شرت ، این محصول می تواند هدیه مناسبی برای آقایان و حتی خانم های جوان باشد. شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر در خبرنامه اترک ثبت نام کنید تا جدیدترین اخبار و یا تخفیف‌های سایت برای شما به صورت ایمیل ارسال گردد.

فروش عمده خاتم کاری

همانطور که مشاهده می کنید امکان خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در هر گروه و نوعی وجود داشته و دیگر نیازی به تقبل هزینه های سنگین روش های تبلیغاتی سنتی و قدیمی ندارید. قیمت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با توجه به نوع و تراژ محصول در نظر گرفته شده است. کلیه هدایای تبلیغاتی ، ست های مدیریتی، تقویم رومیزی و خدمات گروه سالنامه آوازه گستر با گارانتی چاپ و تولید به مشتریان خود ارائه می شود که این موضوع از مزیت های رقابتی شرکت آوازه گستر در ضمینه هدایای تبلیغاتی اصفهان می باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی اداری 1403

پیشنهاد هدایای تبلیغاتی، هنری‌ست که برای تسلط بر آن، سال‌ها در صنعت تبلیغات ممارست کرده‌ایم و حالا می‌توانیم ادعا کنیم که یکی از مراکز اصلی ابداع هدایای تبلیغاتی جدید در ایران هستیم. گلدان تبلیغاتی پتوس یکی از همین نوآوری‌هاست که روح تازه‌ای در کالبد گلدان‌های تبلیغاتی دمیده و در عین سادگی، یگانگی را تداعی می‌کند. این مجموعه هدایای تبلیغاتی از نمونه صرفا تزیینی تا کاملا کاربردی را شامل می شوند و می توانید به عنوان هدیه سازمانی و شرکتی از آنها استفاده نمایید. هنرسرا، یک فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه صنایع دستی است که گلدان، ساعت و شکلات خوری و قندان و انواع صنایع دستی خاتم، فیروزه کوبی و پرداز را بدون واسطه و از تولید به مصرف به علاقه مندان ارائه می کند. صنایع‌دستی اصفهان شامل خاتم‌کاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی، قلم زنی و خرید انواع ساعت نیز می‌شود.

هدایای صنایع دستی سازمانی

از این میان می‌توان به ظروف و گلدان‌های میناکاری شده، گلدان‌های مسی بسیار ظریف و شیک، گلدان و ظروف خاتم کاری و نیز سفره و رومیزی قلمکاری اشاره نمود. صنعت هدایای تبلیغاتی، بسیار گسترده و متنوع است، برای همه کسانی که در اثربخشی کسب و کار هدایای تبلیغاتی شک دارند، اولین واقعیت این است که در سال 2017، محصولات تبلیغاتی به عنوان موفق‌ترین شکل تبلیغات در رتبه اول قرار داشتند. اگر باز هم در انتخاب استراتژی و ابزار تبلیغاتی اطمینان صد درصدی ندارید، باید به آمار دیگری از همان انجمن PPAI اشاره کنیم. در سال 2017 از بین محصولات تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات آنلاین، این هدایای تبلیغاتی بوده‌اند که عنوان موثرترین محصول تبلیغاتی را کسب کرده‌اند. همچنین براساس آمار موسسه ASI در سال 2019 مشتریان زیر 55 سال، هدایای تبلیغاتی را به دیگر اقلام تبلیغات مثل تبلیغات در تلویزیون و رادیو، اینترنت و موبایل و مطبوعات ترجیح می‌داده‌اند. به همین دلیل است که بر هدایای تبلیغاتی جدید تأکید می‌کنیم و همواره کوشیده‌ایم که با دست پُر به استقبال مشتریان خود برویم.

  • خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در طی چند سال اخیر رونق بسیار زیادی گرفته که این مورد به دلیل ویژگی های ذاتی این محصولات مثل تنوع بالا، زیبایی و ماندگاری بسیار عالی، قیمت مناسب و سفارشی سازی متناسب با نیاز سازمان و شرکت های مختلف است.
  • هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می‌توانند به عنوان جایزه‌هایی برای مشتریانی که خریدهای بیشتری انجام می‌دهند استفاده گردند.
  • در این زمینه انواع محصولات تبلیغاتی وجود دارند که از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی گرفته تا کالاهای مختلف را شامل می شوند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی