پرپشت کردن ابرو در یک هفته، راهکار های خانگی برای پرپشت شدن ابرو ها پذیرش۲۴

یکی دیگر از روش های دست یابی به ابروهای طبیعی کاشت ابرو است. کاشت ابرو روشی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها و بازگرداندن زیبایی به صورت است. تقاضای روز افزون افراد به ویژه خانم ها برای داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت، برای پیشرفت‌های علمی در زمینه ی کاشت ابرو انگیزه ایجاد کرده است.

زنان خاورمیانه‌ای به طور ذاتی دارای ابروانی پرپشت هستند و چشمان درشت و ابروهای زیاد و رو به بالا از ویژگی‌های بارز آنان می‌باشد. هنگامی که پزشک علت ریزش مو را تشخیص داد، برای پرپشت شدن ابرو اقدام به تجویز انواع داروها می‌کند. گاهی این دارو شامل قطره رزماری یا روغن کرچک می‌شود، به این ترتیب که باید به صورت روزانه از این داروها روی ابرو استفاده کنید. گاهی ریزش ابرو ریشه در تغذیه ناسالم و کم بودن مواد مغذی دارد که پزشک مکمل‌های دارویی و غذایی برای تامین امگا ۳ و انواع ویتامین‌ها می‌کند. ابروها یکی از اجزای اصلی صورت هستند که تاثیر به سزایی در زیبایی چهره افراد دارند.

روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید. روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند. اگر زیاد آرایش می کنید، تا زمانی که ابروهای شما به حالت طبیعی خود برسند، این روغن بهترین دوست شما خواهد بود. همانطور که می دانید، اگر آرایش خود را به درستی شستشو ندهید، ممکن است مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی منافذ پوست شما را مسدود کند. روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد میکروبی خود، می تواند فولیکول های شما را تمیز کرده و به روند رشد سالم و تقویت آن ها کمک کند.

به هیچ عنوان سلامت ابروها و موهای خود را فدای زیبایی آنها نکنید. قبل از اینکه به دنبال بهترین روش ها برای تقویت ابرو باشیم، بهتر است ابتدا با دلایل ریزش ابروها آشنا شویم. اگر بخواهیم یکی از مهمترین دلایل ریزش ابرو را نام ببریم، بدون تردید به سراغ ژنتیک خواهیم رفت. این پایان کار نیست و استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت نیز می‌تواند نقش بسزایی در ریزش ابرو داشته باشد. با بررسی های انجام گرفته عوامل زیر می توانند به عنوان مهمترین دلایل ریزش ابرو شناخته شوند.

این ترکیبات به آبرسانی پوست و موی خشک کمک می‌کنند؛ لازم به ذکر است موی مرطوب بیشتر از موی آسیب دیده و خشک رشد می‌کند. با اینحال وازلین یک مرطوب کننده‌ی قدرتمند است که در واقع به ضخیم و پر پشت به نظر رسیدن ابروها کمک می‌کند. یعنی با وجوداینکه وازلین کمکی به رشد ابرو نمی‌کند، اما  به عنوان ژل ابرو بطور شگفت انگیری خوب است. توجه داشته باشید چنانچه هنگام استفاده از روغن کرچک برای تقویت ابرو با سوزش پوستی و یا تحریک در ناحیه ابرو مواجه شدید، بهتر است استفاده از آن را قطع کنید. برای اینکه بتوانید از روغن کرچک به منظور تقویت ابروها استفاده کنید، دستورالعمل زیر را در نظر بگیرید. وازلین موجب حفظ رطوبت در ابروها می شود و همانطور که در مورد خواص وازلین گفته شده است ترکیبات موجود در وازلین مانع از بیرون رفتن رطوبت می شود و بنابراین پوست را مرطوب نگه می دارد.