چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | samandblog

سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت تیگو ۷ حدود ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۷ لیتر در صد کیلومتر است. جک S5 در ابتدای ورود به بازار ایران، به دو نوع پیشرانه دو‌لیتری تنفس‌طبیعی و دولیتری توربوشارژ مجهز بود. در سال‌های اخیر، این خودرو فقط با پیشرانه توربوشارژ و جعبه‌دنده اتوماتیک عرضه شد؛ اما احتمالا در سال ۱۴۰۰، با موتور ۱٫۵ لیتر توربوشارژ جایگزین می‌شود. از‌نظر توانایی فنی، تقاوت خاصی بین جک S5 جدید و مدل قبلی با موتور دو لیتر وجود ندارد؛ اما مصرف سوخت مدل ۱٫۵ لیتری کمتری خواهد بود.

کرایه انواع ماشین شاسی بلند

که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این مجله خبری خودرو سمند خودرو است، پیدا کند. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افراد خوش سليقه‌ و خاص را به خودجذب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود.

http://artofmarketing.ir

این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ناگفته نماند میانگین مصرف سوخت این کراس‌اور ۹ تا ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود. پیشرانه متناسب با وزن خودرو و جعبه‌دنده شش‌سرعته دبل‌کلاچ، چری تیگو ۷ را به کراس‌اوری باکیفیت در‌مقایسه‌با دیگر خودروهای چینی بازار ایران تبدیل کرده است. این محصول با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند.

بررسی مشخصات هایما S7 توربو پلاس

خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد .

  • در سال‌های بعد از انقلاب و قطع رابطه تجاری با آمریکا نیز، جیپ‌سازی ایران با تغییر نام به پارس‌خودرو، نیسان پاترول و نیسان رونیز را مونتاژ می‌کرد.
  • می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند.
  • این خودرو ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۷ نیوتن‌کتر گشتاور تولید می‌کند و به سیستم دو دیفرانسیل مجهز است و حدود ۱۲ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
  • این مدل ویژگی‌های دیگری همچون تنظیمات تعلیق F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپر‌های عملکردی و میله تثبیت کننده عقب را عرضه می‌کند.

از سیستم‌های کمکی راننده در این خودرو می‌توان به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد؛ همچنین چری تیگو 5 در هر دو تریم IE و TE دارای دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. این خودرو نیز دارای موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حجم 1.5 لیتر و قدرت 171 اسب بخار است که این شاسی‌بلند چینی 1.5 تنی را در زمان 11.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. کولیوس با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خود توان تولید قدرت ۱۷۱ اسب‌بخار را دارد که نسبت به رقبایش خودرویی قوی نشان می‌دهد. اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست. هیوندای سانتافه با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری خود با قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار، و مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، یک خودروی پرقدرت و کم مصرف است.

پرفروش‌ترین ماشین شاسی‌بلند در کشور ایران، کیا اسپورتج

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی