کتاب کمک درسی با تخفیف ویژه | ketabko

کتاب کمک درسی با تخفیف ویژه | ketabko این تغییرات در پایه‌ های دهم، یازدهم و دوازدهم بسیار حائز اهمیت است، چرا که در کنکور تاثیر خواهند داشت. انتشارات قلم چی چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه تالیف بهترین کتاب ‌های کمک درسی فعالیت می‌کند. در این کتاب‌ها هر درس به طور مفصل و به ساده‌ترین زبان در قالب درسنامه ارائه شده، مثال‌های مختلفی برای تمرین بیشتر جمع آوری و انتهای هر فصل آزمون‌های تالیفی در سه سطح آسان، متوسط و دشوار همراه با پاسخ‌نامه تشریحی گردآوری شده است.

همچنین خرید کمک درسی برای هر دانش آموز در هر مقطع تحصیلی و خرید کتاب تست برای دانش آموزان کنکوری از حساس ترین و مهم ترین انتخاب های دوران مدرسه است. به همین دلیل این دوره سه‌ساله تحصیلی یعنی سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین پایه تحصیلی دانش آموزان در دوران تحصیل در مدارس به‌حساب می‌آید. خرید آنلاین کتاب درسی، دروازه ای جدیدی برای دانش آموزانی که دسترسی راحت هم از نظر زمانی و هم از نظر مکانی به کتاب درسی شان نداشتند، ایجاد کرد. سامانه ای که برای فروش کتاب درسی آنلاین راه اندازی شده است به دانش آموزان این امکان را می دهد تا خیلی ساده و بدون پرداخت هزینه ای بیشتر از تعرفه تعیین شده برای کتاب درسی، آن ها را تهیه کنند. در پایه های یازدهم و دوازدهم که دانش آموزان انتخاب رشته را انجام داده اند و در مقاطع تحصیلی مخصوص به رشته تحصیل می کنند. خرید کتاب درسی دبستان هم مانند سایر دوره های از طریق سامانه فروش کتاب درسی امکان پذیر بوده و والدین با مراجعه به آن می توانند کتاب ها را تهیه کنند.

کتاب‌های تست و کنکور

ذکر این نکته لازم است که در خرید اینترنتی کتاب درسی، دیگر نیاز به گذشتن مدت زمان برای پایان یافتن خرید کتاب‌ها به صورت پک نیست و مطابق نیاز خود می‌توانید کتاب‌های تک درس را نیز ثبت سفارش کنید. داشتن چنین ویژگی موجب شده تا بیشتر افراد تمایل به خرید کتاب بدین صورت را پیدا کنند. علاوه بر این، خیلی سبز با کتاب‌های با عنوان پیشتاز، جامع, چند کنکور, موضوعی, کتاب کمک درسی متوسطه دوم فصل آزمون، تیزهوشان و کتاب کار به صورت جزء به جز به نیاز گروه‌های مختلفی از دانش آموزان برای تمرین و تکرار موضوعی دروس در عناوین مختلف پاسخ داده است. شما قبل از خرید کتاب با پشتیبان های سایت میگ میگ بوک تماس بگیرید تا از چگونگی ارسال توضیحات لازم را بگوییند. ادر کل ارسال در تهران با پیک انجام خواهد شد و در دیگر شهرستان های ایران به صورت پست پیشتاز خواهد بود.

  • شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.
  • از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز اشاره داشت.
  • هر دانش‌آموز در هر سطح علمی ‌و هر مقطعی که است، برای موفقیت بیشتر و تسلط بهتر بر روی دانسته‌های خود، به استفاده از از کتاب کمک درسی نیاز دارد.
  • همچنین خرید کمک درسی برای هر دانش آموز در هر مقطع تحصیلی و خرید کتاب تست برای دانش آموزان کنکوری از حساس ترین و مهم ترین انتخاب های دوران مدرسه است.

در سال های گذشته والدین دانش آموزان برای تهیه کردن کتاب های درسی فرزندانشان باید به صورت حضوری به مدرسه یا سایر مراکز توزیع کتب درسی مراجعه می کردند یا این که از تابستان برای دریافت کتاب درسی در مدرسه ثبت نام می کردند. همچنین با خواندن نظرات افرادی که از پیش کتاب را خریداری کرده و استفاده کرده اند می توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم. امتیاز و نظرات با ارزش دیگران درباره کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور می تواند گزینه های نا مناسب را حذف کرده و به بهترین شکل ممکن ما را در انتخاب بهترین ها یاری رساند. یونیکتاب مرجعی است که با تنوع بالا انواع کتاب درسی را برای دانش‌آموزان به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. با خرید از این سایت ضمن برخورداری از تخفیفات ویژه می‌توانید از مزیت ارسال رایگان هم استفاده کنید.

نشر الگو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی