⭐️سوالات آیین نامه رانندگی دانلود اصل سوالات اردیبهشت 1402 قبولی 100% گواهیران | driveing

یکی از مهم ترین مزایای این آموزش این است که با مشاهده آن براحتی می توانید به انواع سوالات آزمون آیین نامه پاسخ دهید. در واقع اگر شما آیین نامه را با روشی درست و اصولی یاد بگیرید براحتی می توانید به هر نوع سوال در کمتر از چند ثانیه پاسخ بدهید. آزمون آیین نامه شامل سوالات فنی هم می باشد که کل سوالات فنی خودروها جمعاوری شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. پیشنهاد می کنم بعد از مطالعه منبع اصلی کتاب، این سوالات تستی را شرکت کرده و هر کدام که اشتباه انتخاب کردید را یاد بگیرید. بخش های سوالات اصلی آیین نامه شامل بخش های مختلی است که هر کدام از این بخش ها سوالات خاص خودش را دارد در این قسمت با این بخش بندی آشنا خواهید شد. پکیج های طلایی نمونه سوالات آیین نامه به صورت پی دی اف در اختیار کاربر قرار داده می شود.

محدودیت های آزمون آیین نامه

⭐️سوالات آیین نامه رانندگی دانلود اصل سوالات اردیبهشت 1402 قبولی 100% گواهیران | driveing

راستی بعضی از کاربرها سوال میکنند که سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با سال ۱۴۰۲ فرق میکنه؟ در جواب باید بگم که تقریبا 10 درصد سوالات تغییر کرده. آزمون آیین نامه اصلی یا همان امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی مرحله دوم توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته میشود این آزمون آیین نامه دارای سوالات فنی می باشد . سوالات فنی یکی از نقاط ضعف کسانی است که آزمون اصلی آیین نامه می دهند و معمولا از همین ناحیه یعنی سوالات فنی ضربه می خورند و در پاسخ دهی صحیح به این سوالات باز می مانند . یکی دیگر از مهمترین دلایل مردودی در آزمون آیین نامه رانندگی این است که اکثر افراد تصور می کنند صرفا فقط با خواندن نمونه سوالات آیین نامه می توانند در امتحان آیین نامه قبول شوند.

در سوالات مربوط به تابلوهای راهنمایی رانندگی ممکن است دچار ضعف باشید، با شرکت در این آزمون های آنلاین و رایگان می توانید روی آن ها فکر کنید و آن ها را بخوانید، قطعا یاد خواهید گرفت و ضعف شما برطرف خواهد شد. تیم بخش طراحی سوالات سایت یودرایور با تحلیل و بررسی آزمون های آیین نامه رانندگی، هر ساله مهم ترین و پرتکرار ترین سوالات آزمون آیین نامه را پیدا میکنند. تمام سوال های مهم را در کنار همدیگر جمع میکنند و در نهایت با بهترین حالت نوشتاری و عکس هایی با کیفیت بسیار بالا نمونه سوالات آزمون آیین نامه را برای شما دوستان عزیز تهیه میکنند.

✅نکات مهم برای موفقیت در تست آیین نامه اصلی چیست؟

آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100% ) برای قبولی صد در صد در امتحان آیین نامه اصلی و آزمون آیین نامه مقدماتی مجموعه نمونه سوالات بسته طلایی را دانلود کنید و به … دوست عزیز اگر سوالات آیین نامه دانلود شده را نگاه کرده باشید متوجه شده اید که شما اصل سوالات را دانلود کرده اید ( نَه نمونه سوال ) و این یعنی قبولی 100% و تضمینی . بله افراد بسیار زیادی در این امتحان مردود می شوند که همانطور که در سایت توضیح داده ایم تعدادشان بسیار زیاد است زیرا صرفا کتاب آیین نامه را خوانده اند . خیر شما دیگر به هیچ وجه نیاز به خواندن کتاب آیین نامه ندارید , آزمون آیین نامه با خواندن سوالات بار اول قبول خواهید شد ( زیرا دقیقا خود سوالاتی را که قرار است در امتحان آیین نامه رانندگی ببینید را در اختیار دارید ) . بسته صورتی شامل مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی با پاسخ می باشد . بسته صورتی یکی از بهترین منابع برای نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه است و سوالات فنی است .

  • پس هرگز با این تفکر که ابتدا آزمون را رزرو کنید و سپس کاردکس را دریافت کنید، آزمون خود را رزرو نکنید.
  • در واقع هم آیین نامه را با روشی اصولی یاد می گیرید و همچنین در کنار یادگیری آیین نامه گلچینی از نمونه سوالات آیین نامه را یاد می گیرید.
  • در واقع شما با گوشی اندروید، آیفون و یا کامپیوتر شخصی خود می توانید به آسانی در آزمون‌های آنلاین شرکت کنید.
  • در این قسمت از آزمون به صورت جدا تابلوهای رانندگی برای تست قرار داده ایم تا به صورت رایگان بتوانید از آن استفاده کرده و خودتان را محک بزنید.

با این کار شما خود را در شرایط آزمون قرار می دهید و می توانید در جلسه سریع به سوالات پاسخ دهید. برخی از افراد آزمون آیین نامه ۱۴۰۱ را آزمونی بسیار دشوار می‌دانند و چندین بار در این آزمون مردود می شوند. در صورتیکه شما با استفاده از مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی می توانید در این آزمون به راحتی قبول شوید.

توضیحات بیشتر و کامل در مورد ازمون ایین نامه

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی