آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | samandblog

در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید. این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. لازم به ذکر است که موتور خودروی آلفارومئو جولیتا به صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ طراحی و تولید شده و حجم آن ۱۳۶۸ سی سی است.

این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.

سیستم‌‌ کمکی راننده

آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. آلفارومئو استلویو به طور کلی توانست نتایج خوبی را بعد از تست تصادف و ایمنی از خود به جای بگذارد.

  • آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد.
  • برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند.
  • صندلی‌های میتو هم طبق معمول باروکش چرم طبیعی باکیفیت عرضه شد.
  • اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان توسط موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان ارائه می شود.
  • آلفارومئو استلویو، اولین خودرو شاسی بلند اسپرت ساخته شده توسط این شرکت است که اولین نمونه آن در سال 2016 وارد بازار شد.
این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد. این موضوع درمورد 8سی کامپتیزیون به حداکثر رسید؛ در این ماشین عناصر کربن ماشین را بسیار منحصر بفرد ساختند. آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد. بویژه، بخش جلویی آلفا میتو دارای ورودی های هوای بزرگ است که جهت ایجاد امکان تنفس برای واحد قدرت نیرومند مورد نیاز است. این مدل همچنین دارای نسخه ای زیبا از پنجره ی مشبک کلاسیک و یک نشان برروی کاپوت است.

نقد و بررسی‌ها

آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. این خودرو ایتالیایی با مجله خبری خودرو سمند نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی