آموزش شارژ کارتریج پرینتر لیزری وبلاگ تعمیرکارسلام

آموزش شارژ کارتریج پرینتر لیزری وبلاگ تعمیرکارسلام اگر تاکنون رمز عبوری برای حساب کاربری خود انتخاب نکرده اید,کد آخرین پیامک ارسالی بعنوان رمز عبور شما در نظر گرفته شده است. امیدواریم با انتشار این مقاله کمکی در این زمینه به شما عزیزان کرده باشیم. در ادامه با مطالب بهتر و به روز تری با شما در روزهای آینده همراه خواهیم بود.در روزهای آینده قصد داریم در رابطه با تناسب کارتریج ها و حجم پرینت آنها صحبت کنیم. ۳-از مشخصه های بارز کارترج اورجینال وجود لیبلی هست که در پشت کارتریج تعبیه شده این لیبل گویای مدل کارتریج میباشد.لیبل گفته شده بصورتی میباشد که غیر قابل کندن و یا مخدوش شدن میباشد. در انتها لازم میدانیم نکاتی را بصورت اجمالی بیان نماییم که چنانچه نتوانستید از روش های بالا از صحت کالا و یا همان کارتریج با خبر شوید با ک کردن این خصوصیات تا حدودی از اصالت کارتریج با خبر شوید.

سلام بدل که نه ولی مدل مشابه هم هستند که از روی‌کد‌ها میشه ت… سلام کیفیت خوبی داره و امکانات خوب ولی قیمت برای ما خوب نیست… تونر موجود در داخل آن را خالی کرده و با دستمال مرطوب این قسمت را پاکسازی کنید. بعد از بیرون کشیدن وایپر بلید، باید ضایعات یا تونرهای سوخته را از این بخش پاکسازی کنید.

این خدمات با هزینه پایین و مقرون به‌صرفه برای انواع پرینتر شما انجام می‌شود. با پین ورک تعمیر پرینتر و چاپگر، همچنین شارژ کارتریج نیز با سفارش اینترنتی در محل قابل‌اجرا است. گستردگی و تنوع کارتریج های موجود در بازار ایران به قدری زیاد است که افراد متخصص در این کار و آن های که سال ها سابقه و تجربه ی خرید و فروش کارتریج را دارند گاهی اوقات دچار اشتباه می شوند.

همانطورکه در بالا هم اشاره کردیم، بهتراست که شارژ کارتریج hp بیشتر از دو تا سه بار انجام نشود و بعد از آن، حتماً یک کارتریج نو خریداری شارژ کارتریج شرق تهران شود. در نوع لیزری، کارتریج پیچ‌های کارتریج در ابتدا باید باز شود و سپس بعد از جداسازی دو قسمت و خارج کردن درام و مگنت و بررسی آن‌ها، قسمت تانک مخصوص پودر را پر کرد و در نهایت به همان صورت باز شدن، دستگاه مجدداً بست. دقت داشته باشید که حتما از پودر تونر مرغوب و مخصوص سامسونگ استفاده نمایید چراکه مصرف مواد و جوهر تقلبی آسیب جبران ناپذیری به دستگاه وارد می‌کند و هزینه‌‌ی چندبرابری تعمیر قطعات را به دنبال خواهد داشت. در ادامه به آموزش نحوه‌ی شارژ کارتریج سامسونگ ML-1640 و بررسی تمامی مراحل آن می‌پردازیم.

در صورت بروز هرگونه مشکل پس از شارژ (تا 70 درصد تونر داخل کارتریج)؛ کارتریج را رایگان سرویس و مجددا شارژ می‌کنیم. کارتریج های لیزری رنگی نیازمند تخصص و دقت بالایی است و بهتر است در شرکت انجام شود. برای شروع پر کردن کارتریج تونر، خرید یک تونر با کیفیت بسیار حائز اهمیت است.

  • شارژ کارتریج در تیم تخصصی پین ورک بسیار تخصصی و باکیفیت انجام می‌شود.
  • لازم به ذکر است که در این مرکز، خدمات سرویس در محل کپی نیز به کاربران ارائه می گردد.
  • توجه داشته باشید که روش شارژ کارتریج یک کار سلیقه‎ای نیست بلکه یک کار علمی است و می بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد.
  • بر اساس هزاران پروژه انجام شده در بازار سنجاق، تخمین هزینه خدمات را به شما نشان می دهیم.
هنگامی که تونر یا جوهر پرینترها به پایان می رسد می توانیم به سادگی برای شارژ مجدد آنها اقدام کنیم. هرچند گاها ممکن است کارتریج آسیب دیده باشد و به این دلیل یا هر دلیل دیگری امکان شارژ آن وجود نداشته باشد. که عموما در این وضعیت تکنسین های شارژ کارتریج لیزری یا جوهرافشان و … این موضوع را به اطلاع شما میرساند تا متحمل هزینه اضافه برای شارژ نشوید و تنها هزینه کارتریج جدید را پرداخت کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی