آموزش گام به گام ثبت نام کوینکس همراه با تصویر آستیریک آکادمی

دفتر مرکزی بروکر کوینکس در کشور استونی واقع شده است. البته مردم به دلیل چنی بودن مالک کوینکس، این صرافی را یک صرافی چینی می دانند. بله شما میتوانید در کوینکس ما اهرم معامله انجام دهید و وام بگیرید.

اکنون که به مفهوم فیشینگ پی بردید، باید به تعریف Anti-phishing Code بپردازیم. اکنون روی گزینه account کلیک کنید و ادامه آموزش این قسمت را در پایین قرار داده ایم. توصیه می کنیم که حتما ادامه آموزش را مطالعه کرده تا هم بتوانید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید و هم نکاتی که باعث می شود کارمزد کمتری در صرافی پرداخت کنید را یاد بگیرید.

آموزش ویدیویی ثبت نام در صرافی کوینکس

در متن مقاله به صورت مرحله به مرحله نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس بیان شده. علاوه بر معرفی صرافی ها به معرفی بروکر های ایرانیان نیز پرداخته ایم. تا افرادی که می خواهند از ایران به بازار فارکس متصل شده و به معامله بپردازند بتوانند بدون مشکل خاصی در این بروکر ها ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند.

سپس عکس کارت ملی یا صفحه نخست پاسپورت خود را به صورت فایل JPG بارگذاری کنید. در مواردی ممکن است از شما درخواست شود کارت ملی یا پاسپورت را در دست بگیرید و عکس را به‌گونه‌ای تهیه کنید که چهره شما و نوشته‌های پاسپورت به‌طور کامل در تصویر مشخص باشد. صرافی کوینکس برای تأمین نقدینگی لازم از بازارساز خودکار اختصاصی استفاده می‌کند. کوینکس اپلیکیشن موبایل نسخه اندروید و iOS را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در زمان نگارش این مقاله، 616 ارز دیجیتال و 1031 جفت ارز معاملاتی در کوینکس فهرست شده‌اند.

در سمت راست بالای تصویر، باید روی کلیک کرده و بعد را انتخاب کنید. در زیر کادر آخر، پس از تکمیل اطلاعات کارمزد برداشت ارز دیجیتال به نمایش درمی‌آید. در صورت تأیید جزئیات انتقال، روی ثبت نام صرافی کوینکس گزینه Withdraw بزنید.

آموزش گام به گام ثبت نام کوینکس همراه با تصویر آستیریک آکادمی

در مرحله بعد دکمه شماره ۳ را گرفته و به سمت چپ بکشید تا تکه ی پازل نمایش داده شده در جای خالی بنشیند. آدرس اختصاصی شما برای دریافت ارز ترون مقابل کلمه deposit to نمایش داده شده است. در این مرحله کد انتی فیشینگ روی ایمیل شما فعال شده است . یک کد انتی فیشینگ 4تا 20 کارکتری شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد وارد کنید و next را بزنید.

آموزش واریز وجه به صرافی کوینکس

اگر منتظر ماندید و پیامکی را دریافت نکردید کافی است تا شماره موبایل خود را بدون ۰ صفر وارد کنید. خب بعد از انجام این کارها و افزودن امنیت حساب کاربری، نوبت به آموزش قسمت های مختلف صرافی کوینکس می رسد. صرافی بین‌المللی کوینکس برای مبادله رمزارزها و همچنین نگه‌داری آن‌ها در دسامبر سال ۲۰۱۷ در کشور هنگ‌کنگ فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی در بین ۳۰۷ صرافی برتر و در سایت معتبر کوین مارکت کپ رتبه ۴۵ را دارد و از ۲۳۳ ارز و ۴۳۷ جفت ارز پشتیبانی می‌کند که در بین تریدر ها این رقم بسیار بالایی است.

سپس چک مارک گزینه CET deduction را فعال می کنیم و مشاهده می شود که کارمزدها با مقدار کمتری محاسبه می گردد. اگر چک مارک را برداریم مقدار کارمزدها بیشتر نمایش داده می شود. صرافی کوینکس بخشی تحت عنوان Perpetual دارد که از طریق آن می توان وارد قراردادهای فیوچرز یا قراردادهای آتی شویم. در این بخش می توان از رشد قیمت ها و از ریزش قیمت ها کسب سود کرد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی