آگهی‌های انواع خودرو شاسی بلند در دیوار تهران | samandblog

در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. رنج‌روور اسپورت 2023 با برخورداری از کلیه این امکانات منحصربه‌فرد مثل ماشین خانواده کیا سورنتو، در لیست بهترین خودروهای کوهستان قرار دارد. فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است. علاوه بر این با وجود قیمت بالا، طراحی ظاهری ساده و شیک این خودرو از ارزش بالایی برخوردار است. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است.

  • اگر قصد خرید یک خودرو با شاسی‌بلند دارید، ما را دنبال کنید تا تنها با صرف چند دقیقه زمان بهترین انتخاب را خواهید کرد.
  • شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.
  • البته این موارد فقط پیش‌بینی است و برای بررسی شرایط نهایی حضور این خودرو و هزینه‌های نگهداری آن حداقل باید یک سال از زمان عرضه نخستین نمونه‌های آن صبر کرد.
  • بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.
  • اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد.

این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس کیا سورنتو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده می شود. از نظر مصرف سوخت، تیوولی در هر صد کیلومتر حدود 5.7 لیتر بنزین می سوزاند که نسبت به وزن 1300 کیلوگرم، مصرف سوخت آن مناسب به نظر می رسد. همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. شاسی بلندهای کمپانی چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، اما خودروی تیگو 2 در ایران با اسم ام وی ام X22 عرضه شده است.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

هایما یک برند چینی است که در چند سال اخیر همکاری خوبی با ایران خودرو داشته و دو مدل از محصولات آن جزو شاسی بلندهای پرفروش بازار ایران به شمار می‌روند. خودروی هایما S7 از طراحی ظاهری نسبتا مدرنی برخوردار است و از نظر ایمنی و دارا بودن تجهیزات مختلف نیز نمره قابل قبولی می‌گیرد. در ضمن این خودرو به‌خاطر قیمت مناسبی که دارد، یکی از انتخاب‌های اصلی برای افرادی است که می‌خواهند SUV بخرند. البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد. موتور توربو شارژ 1.8 لیتری این خودرو، شتاب پایینی را برای آن رقم زده است. البته گفته می‌شود که این شتاب پایین، با وزن بدنه هایما S7 نیز در ارتباط است.

معایب خرید SUV کارکرده

زمان لازم برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت جک S5 حدود ۱۲ ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن ۱۱ تا ۱۲ لیتر در صد کیلومتر است. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد.

بهترین ماشین شاسی بلند

یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است. خودرو CHR کم‌مصرف به ترتیب با توان و قدرت 122 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور از قدرت فنی بالایی برخوردار است. این اتومبیل با مصرف سوخت کمتر از چهار لیتر در هر صد کیلومتر یک ماشین شاسی‌بلند اقتصادی به‌حساب می‌آید. خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 مجله خبری خودرو سمند توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی