آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟

سفرهای جاده ای در ایران با ماشین فقط به جاده چالوس و گردنه حیران ختم نمی شوند، چرا که در این سرزمین زیبا، مسیرهای جاده‌ای ویژه ای نیز با چشم اندازهای زیبا وجود دارد که شما را به مقاصد بی‌نظیری می رساند. فرصت دیدن جاذبه های بین جاده ای با اجاره ماشین، باعث می شود تا شما بتوانید به این مسیرهای دلنشین سفر کنید.

اجاره ماشین برای مسافرت، یکی از بهترین راهکارهای موجود شده است که هر روز بیشتر مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. در ایران، اجاره ماشین برای سفر به مناطق مختلف با توجه به نرخ بالای هزینه بلیط هواپیما توانسته جایگزینی عالی برای سفر باشد. اگر به دنبال این هستید که با خودرویی مناسب به بهترین نقاط ایران سفر کنید، اجاره ماشین به عنوان گزینه‌ای بسیار مناسب برای شماست.

اجاره خودرو در فرودگاه امام و تمامی فرودگاه های ایران، حتی هتل محل اقامت شما برای ناواران امکان پذیر است و می توانید اقدام به تحویل یا عودت خودرویی که اجاره کرده اید کنید.

شرکت ناواران با بزرگ ترین ناوگان خودرو های اقتصادی و لوکس، در اکثر شهرهای ایران، از جمله اجاره خودرو در تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کیش، یزد با ارائه کلاس های خودرویی متفاوت سدان، کراس اوور و شاسی بلند 5 و 7 نفره، احتیاجات مسافران را به خوبی برآورده کرده است.

چگونه میتوانم ماشین اجاره کنم ؟

در کدام شهر ها میتوانم ماشین اجاره کنم ؟

شرکت اجاره خودرو نـاواران در هر 7 روز هفته، به صورت 24 ساعته با تیم پشتیبانی حرفه ای در حال نظر سنجی و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشد، همچنین ما در حال افزایش خودرو های لوکس صفر کیلومتر نسل جدید در ایـران هستیم تا تجربه سفر شما را لذت بخش تر کنیم، تا چند روز آینده آماده ورود یکی از خودرو های لوکس تازه وارد پر آوازه به ناوگان ناواران در سراسر ایران باشید !

شرکت ناواران با شعار ” اولین اجاره خودروی ایرانی به سبک جهانی” با رویکرد اعتماد به مشتری، امکان اجاره ماشین با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را برای اولین بار فراهم نموده است، فقط کافیست عکس مدارکی که از شما درخواست می شود را برای تیم ما ارسال کنید و در زمان دریافت خودرو اصل مدارک گواهینامه و کارت ملی را به نماینده ما، نشان دهید.

 نـاواران همیشه در کنار شماست

در زمان رزرو خودرو باید تمام هزینه را پرداخت کنم ؟

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است


منبع: https://charkhan.com/143381/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1%D8%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87/

پس از تکمیل رزرو در سایت ناواران این امکان فراهم شده که تا زمان تحویل خودرو به شما فقط مبلغی بابت پیش پرداخت دریافت گردد.

چه مدارکی برای اجاره خودرو لازم است ؟

قیمت اجاره ماشین بدون راننده

 

در وب سایت اجاره خودرو نـاواران، شما می توانید به راحتی شهر، بازه زمانی و محل دریافت ماشین حتی در لوکیشن دلخواه را انتخاب، سپس لیست خودرو ها به همراه میزان تخفیف هر کدام را مشاهده کنید. در نهایت با ثبت درخواست به صورت کاملا آنلاین، تیم پشتیبانی ناواران برای تایید درخواست، با شما تماس گرفته و رزرو شما را قطعی خواهند کرد. به همین سادگی.

 آیا در فرودگاه ها هم می توان ماشین را تحویل گرفت ؟

قیمت اجاره خودرو، پارامتر‌های مختلفی از جمله نوع خودرو و مدت زمان اجاره مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای اجاره خودرو بدون راننده، در مواردی که مدت زمان اجاره طولانی‌تر باشد، بخشی از هزینه اجاره به عنوان تخفیف به شما تعلق می‌گیرد، همچنین میتوانید بدون محدودیت زمانی خودرو مورد نظرتان را از یک تا هر تعداد بازه زمانی که می خواهید با تخفیف اجاره یا تمدید کنید. برای دریافت قیمت خودرو ها و تخفیف ها میتوانید به وب سایت ناواران مراجعه کنید.

 چرا ماشین اجاره کنیم ؟

با اجاره خودرو، می‌توانید به راحتی و با نرخ مناسب، خودروی دلخواه خود را برای سفرهای خانوادگی و حتی کاری اجاره کنید و بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و با حریم خصوصی بیشتر، به نقاط مختلف ایران سفر کنید یا از آن برای انجام کارهای شغلی خود استفاده کنید.

و در آخر:

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی