اجاره تلويزيون شهري نمايشگر شهري led wall موزيک رنتر | asilight

دات پیچ به فاصله بین چراغ های ال ای دی موجود بر روی قطعات تلویزیون شهری گفته می شود و با میلیمتر محاسبه می شود. به طور مثال نمایشگر دات پیچ 3 به این معنی است که فاصله مرکز چراغ های موجود روی پنل ، 3 میلیمتر از هم فاصله دارند و کیفیت بالاست. دات پیچ که نقشی مانند تراکم پیکسلی در تلویزیون ها را دارد هرچقدر عدد کمتری داشته باشد به این معنی است که فاصله چراغ ها از هم کمتر بوده و تصویر رزولوشن بالاتری دارد.

​اجاره تلویزیون شهری

به همین دلیل است که اجاره تلویزیون شهری تحت عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی به دلیل انتخاب های زیاد و امکانات متنوعی که ارائه می دهند بسیار محبوب هستند. همراه با یک استراتژی بازاریابی خوب، استفاده از ابزار ارتباطی از این نوع برای تبلیغ یک برند، محصول یا رویداد موثر است. اجاره تلویزیون شهری در متراژ های مختلف جهت نمایشگاه ها و افتتاحیه ها جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت تشریفات رایکا مراجعه نمایید . اجاره تلویزیون شهری بصورت متر مربع و براساس تعداد روزهای درخواستی محاسبه می گردد.

اگر اولین بار است که نام این روش تبلیغاتی را می‌شنوید و چیزی از آن نمی‌دانید، مطلب زیر را مطالعه کنید تا با اجاره نمایشگر شهری و مزایای آن بیشتر آشنا شوید. شرکت رسانه مدرن شهر ، بزرگترین واردکننده ، مجری فروش و اجاره تلویزون های شهری ال ای دی ( ویدیو وال ) در غرفه های نمایشگاهی ، سالن های همایش ، آمفی تئاترها و فضای… گروه تولیدی بازرگانی ال ای دی پانل با سابقه درخشان در زمینه واردات قطعات و تولید تلویزیون شهری افتخار دارد در زمینه اجاره تلویزیون شهری و تابلوهای روان led با بهترین کیفیت و خدمات عالی ( بدون هزینه حمل و نصب و راه اندازی جهت استان تهران و البرز ) در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به همکاران گرامی باشد. ویدئو وال ها هرچند تصاویر شفاف و باکیفیتی را ارائه می دهند، اما به دلیل حساس بودن صفحه نمایش تنها در فضاهای داخلی مانند مراکز خرید ، فرودگاه ها ، استودیوهای تلویزیونی ، مترو ، سالن آمفی تئاتر و به طور کلی مراکز مسقف و بسته کاربرد دارند. در صورتی که با خرید و اجاره تلویزیون شهری می توان از آن در هر محیطی با شرایط جوی و زمانی مختلف مورد استفاده قرار داد. نور و نما یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تلویزیون شهری در تهران می باشد که می توانید انواع مختلف تلویزیون شهری را در ابعاد مختلف اجاره کنید و همچنین از مشاوره رایگان ما که توسط مجرب ترین کارشناسان در زمینه اجاره صفحه نمایش شهری تخصص کامل دارند بهره مند شوید.

قیمت اجاره ویدئو وال

در ایران نیز با توجه به نیاز کشور به این نوع از تلویزیون های شهری شرکت تصویر هنر پدیده تصمیم به تولید آن در داخل کشور نمود اجاره تلویزیون های شهری . تهیه کننده و اجرا کننده مراسم شما با بالاترین کیفیت وبالاترین تجهیزات بروز اعم از led واستیج و سیستم صوت ,واجاره تلویزیون شهری با بالاترین کیفیت…. همانطور که در بالا گفته شد در اجرای تلویزیون شهری ابعاد محدودیتی ندارد، حال چیزی که مهم است نوع مراسم، فضای نصب، و تعداد شرکت کنندگان است که با بررسی تمامی این موارد میتوان ابعادی را پیشنهاد داد. در هنگام اجاره تلویزیون های شهری برای محیط های فضای باز، تجهیزاتی که در اختیار شرکت ها و یا افراد قرار می گیرد با تجهیزات تلویزیون های داخل سالنی بسیار متفاوت می باشد. تلویزیون شهری یا همان تلویزیون ال ای دی در دنیای ما به طور فزاینده ای قابل استفاده شده اند.

  • شهری نیاز دارید، حتما تلویزیون شهری تخت اجاره کنید تا محتوایی که قرار است پخش شود در بهترین حالت دیده شود.
  • شما میتوانید نمایشگر تلویزیون شهری و سیستم صوت و سیستم نورپردازی و سیستم فیلم برداری و همچنین استیج مراسم ها و یا ایونت های خود را به راحتی و با قیمت مناسب اجاره کنید.
  • برای محاسبه هزینه اجاره تلویزیون شهری وارد صفحه محاسبه گر هزینه اجاره تلویزیون شهری شوید.
  • در حال حاضر اجاره تلویزیون شهری برای مراسمات مختلف از جمله؛ سمینارها، وبینارها، افتتاحیه ها، ویدیو کنفرانس، مراسمات ودینگ، کنسرت، مسابقات ورزشی، برنامه های تلویزیونی و زنده، مراسمات ملی و مذهبی، مراسمات ارگانی و اداری و بسیاری از مراسمات مختلف دیگر بهترین گزینه به حساب می آید .
  • لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
اجاره تلويزيون شهري نمايشگر شهري led wall موزيک رنتر | asilight اجاره برای مراسمات سانسی مانند کنسرت ها به همان صورت سانسی محاسبه می شود. برای اطلاع از شرایط اجاره لطفا از طریق لینک زیر با واحد اجاره تماس بگیرید و خواسته خود را مطرح کنید. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. این رسانه تمایل و علاقه به خرید در افراد را برای آینده ای نزدیک تا حدود 33 درصد افزایش خواهد داد. شما میتوانید سیستم صوت حرفه ای و مناسب برنامه خود را به همراه صدابرداران حرفه ای از ما بخواهید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی