اسباب بازی ماشین پژو Peugeot | samandblog

اما در صورت تمایل برای تهیه روغن موتور با کیفیت بالاتر، می توان از روغن های تمام سینتتیک نیز استفاده کرد. برای روغن موتور پژو ۴۰۵ دوگانه سوز توصیه شده است از روغن موتور SM با گرید ۱۵W40 یا ۲۰W50 استفاده شود. اگر قصد دارید با ۴۰۵ glx با موتور xu7 معاوضه کنید من پیشنهاد می کنم که حتی با مدل خشک و صفر ش هم معاوضه نکنید … اما اگر که خودرو مد نظر تون ۴۰۵ slx با موتور tu5 هست جایگزین خوبی هست از نظر استهلاک و مصرف سوخت .

  • در ادامه چند نمونه روغن گیربکس مناسب برای پژو ۴۰۵ با دنده دستی و اتوماتیک معرفی شده است.
  • برای پژو ۴۰۵ TU5 با تعویض فیلتر به ۳.۵ لیتر روغن موتور نیاز است.
  • متاسفانه با همه تلاش‌های این کارخانه، پژو 405 در نمای داخلی نیز خودرویی زمخت است که متهم به قدیمی بودن خواهد شد.
  • مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.
  • از مدل های این خودرو می توان به پژو پارس ساده که به عنوان پژو پارس سال معروف است ، پژو پارس ای ال ایکس ، پژو پارس با دنده اتوماتیک ، پژو پارس دوگانه سوز و پژو پارس ای ال ایکس اشاره کرد.

البته با تولید روغن موتور های SM می توان از روغن موتور با کیفیت بالاتر برای پژو ۴۰۵ استفاده کرد. توصیه می شود به دلیل کیفیت پایین روغن های SJ از روغن های با سطح کیفی SL و بالاتر استفاده شود. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سال‌های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه‌های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد.

پارس elx خاکستری سفارشی

در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید می‌کرد. مدل اتوماتیک ۴۰۵ فابریک فرانسه با موتور xu7jpl3 بوده و از گیربکس ۴hp14 شرکت zf استفاده میکند نه al4 پژو و تعداد محدودی از این خودرو در ایران است. پیشنهاد می شود مقاله انتخاب روغن موتور مناسب برای پراید را مشاهده نمایید. در مقابل برای روغن گیربکس ۴۰۵ اتوماتیک در صورت تخلیه کامل باید به اندازه ۶ لیتر روغن تهیه شود.

اسپرت زیبای ماشین پژو

به همین دلیل است که بازار دست دوم پارس پررونق است و اگر قصد فروش خودرو را داشته باشید، سریع مشتری پیدا می‌کنید. سمند LX، سورن ELX، دنا و برلیانس H330 رقیبان پژو پارس در بازار ایران به شمار می‌آیند. پژو پارس در طول دو دهه‌ای که روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد، ظاهر خود را حفظ کرده و با این حال، همچنان مجله خبری خودرو سمند یکی از خودروهای پرفروش بازار کشور است. موتورهای ۱.۸ لیتری XU7 و XU7P و ۱.۶ لیتری TU5 و ۱.۹ لیتری XUM قدرت مدل‌های مختلف پژو پارس را تامین می‌کند. جعبه دنده دستی ۵ سرعته وظیفه انتقال نیرو به ۱۰ تیپ پارس را برعهده دارد و فقط یکی از تیپ‌های این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته در بازار موجود است.

خودرو پژو 2008

استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. بیشتر به محصولات قدیمی پژو در دهه ۱۹۸۰ شباهت دارد و ماشینی قدیمی و از مد افتاده به حساب می آید. در آوریل ۲۰۰۶ شرکت، پایان کار کارخانه رایتون خود در کاونتری، بریتانیا را اعلام نمود و این باعث از دست رفتن ۲٫۳۰۰ شغل در کارخانه و ۵٫۰۰۰ شغل خرده‌فروشی شد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی