استند گل فروش انواع استند و پایه گل با قیمت های مناسب و تضمینی ویلاسازه

استند گل فروش انواع استند و پایه گل با قیمت های مناسب و تضمینی ویلاسازه

کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ حقیقی باعث رشد فروش، افزایش سود آوری، گردش مالی مناسب و راه اندازی چرخه ی اقتصاد خواهد گردید. ما بر آنیم تا با کمک متخصصین این امر و همچنین مشایعت و همراهی شما عزیزان در جهت تحقق این اهداف برآئیم. جاکفشی جزو اولین اجزای دکوراسیون یک خانه است که در هنگام ورود به منزل به چشم می‌خورد. رنگ، مدل و نحوه جانمایی و دکوراسیون اطراف جاکفشی، نگاه اولیه‌ای از دکوراسیون خانه به ما می‌دهد. استفاده از استند این امکان را برای شما فراهم میکند که در فضایی کوچک تعداد بیشتری گل و گیاه را در قالب منظم تری استفاده کنید.

شما می‌توانید از یک استند به عنوان یک کتابخانه کوچک استفاده کنید . ابعاد استند شما می تواند کاملاً مطابق با نیاز و کار برد شما طراحی شود . هیچ محدودیتی در طرح و ابعاد استند وجود ندارد ، شما می‌توانید بی نهایت طرح و سایزهای متنوع به آن اضافه کنید . در جانمایی استند گلدان علاوه بر تامین نور مواردی نظیر میزان رطوبت و تهویه هوا نیز باید مورد توجه قرار گیرند. قیمت استند گل به طور حدودی از 50 هزار تومان شروع شده و تا 4 میلیون تومان ادامه دارد. بنابراین می توان گفت استندها به دلیل تنوع قیمت با هر نوع بودجه قابل خرید هستند و می توان از زیبایی آن ها در خانه یا هر مکان دیگر لذت برد.

استند گل فرشاد با پایه فلزی محصولی خاص و متمایز از ویلا سازه است. مخصوصا لینک ۱۰روش پاک کردن بسیار مفید برای ارایه یک رنگکاری نمره بیست هست. دربهایی که در بالا ذکر کردم در قسمت داخل حمام و دستشویی کمی پریدگی رنگ و کیلر مربوطه دارد و به چوب بی حفاظ رسیده در نمای داخل ساختمان تاثیری ندارند. از چه رنگی استفاده کنم تا روی کیلر قبلی بشینه همچنین روش ساخت اون رنگ همرنگی (رنگ کنونی در حد قهوه ای بسیار روشن که رگه های چوب پیداست) سپس اگه صلاح میدونید روش پاشش اسپری کیلر . استفاده از جعبه های میوه به عنوان استند گلدان نمونه دیگری می باشد که می توانید به عنوان یک استند گل دست ساز در نظر داشته باشید. می توانید استند دیواری گل را در آشپزخانه ، نشیمن، بالکن ، راهرو قرار دهید.

استند چوبی یکی از رایج ترین انواع استند می باشد که عموماً به صورت جا گلدانی بخاری فضای باز استفاده می‌شود . استند فلزی نیز یک محصول با کیفیت و مقاوم می باشد ، که می تواند وزن بالایی را تحمل کند . فلز، MDF و چوب طبیعی از جمله متریالی هستند که در ساخت استند گل مورد استفاده قرار می گیرند. در انتها، تعدادی از زیباترین مدل های استند گلدان را برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت برده و جهت ایده گرفتن از آن ها استفاده نمایید. استندهای گل با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کاررفته مقاومت های متفاوتی دارند، به همین دلیل گلدان های سنگین در طبقات پایین تر قرار می گیرند.

  • انتخاب استندهای نردبانی برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند.
  • الان اینقد اینترنت در زندگی مردم مهم شده که حتی مبلمان منزل و دکوری و مجسمه دکوکاف و … رو هم از فروشگاه های انلاین خرید میکنن.
  • به دلیل طراحی هندسه ی که در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته می شوند زیبایی خاصی داشته و مناسب دکوراسیون های مدرن است.
  • اگر گیاهانی که در استند گلدان قرار گرفته اند نیاز به نور آفتاب دارند باید استند گل رادر کنار پنجره قرار دهید .
  • برای داشتن استند گل و گیاه متفاوت می توانید با وسایلی که در منزل دارید ، استندهای زیبا و خلاقانه درست کنید.

این نمونه در عین سادگی بسیار زیباست و جلوه خاصی به اتاق می بخشد. در این ایده از چوب نراد روسی برای ساخت استند گلدان استفاده شده است. عمق مناسب هر طبقه به شما اجازه خواهد داد تا از گلدان های پلاستیکی در داخل هر طبقه استفاده کنید.

استند گل طرح ماه

بزرگترین مزیت این سبک، امکان قرار دادن گل های آویز بر روی آن است. ساخت استند گل و گیاه با صندلی نمونه دیگری از استفاده غیر مستقیم و عملی از اثاثیه ها و مبلمان های قدیمی است. در کنار تلویزیون و مبل بهتر است از استند گل و گیاه با پایه های کوتاه استفاده کنید و گلدانهای سرامیکی روی استند گل قرار دهید. این نوع استند گلدان را بیشتر در کنج خانه به کار میبرند و به شکل سه گوش ساخته میشوند.

برخی افراد به منظور تفکیک فضاهای مختلف منزل خود از پارتیشن بندی استفاده می کنند. استند گل یکی از المان هایی است که می توان از آن بدین منظور استفاده نمود. با استفاده از این مدل پارتیشن زیبایی فضا دوچندان می شود و سرزندگی و شادابی به فضا منتقل می گردد.

استند گلدان کد 20469 مجموعه 3 عددی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی