اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار | samandblog

همچنین بیمه شخص ثالث سمند، خسارت‌های جانی راننده مقصر را پوشش خواهد داد. دقت نمایید که خسارت‌های مادی به خودروی مقصر در پوشش این بیمه‌نامه قرار ندارند. وجود چنین نظراتی متفاوتی ما را بر این داشته تا در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایت Z4CAR، به بررسی سمند LX پرداخته و شما را با چهار مورد از مهم‌ترین معایب سمند LX آشنا کنیم. با توجه به این که سمند ال ایکس در کنار تمامی معایب خود، از مزایا و نقاط قوتی نیز برخوردار است، Z4CAR قصد دارد به‌زودی در مقاله‌ای جداگانه به بررسی نقاط قوت سمند LX نیز بپردازد. مطمئنا همان‌طور که می‌دانید تمامی مدل‌های نام برده شده از خاندان سمند، بر روی پلتفرم مشترکی شکل گرفته‌اند که در واقع همان پلتفرم کهن‌سال پژو ۴۰۵ است. عده بسیاری عقیده دارند که سمند ال ایکس خودرو قابل اطمینان و کم استهلاکی محسوب می‌شود و عده‌ای دیگر آن را خودرویی بسیار پرخرج و بی کیفیت می‌دانند.

فلکسیبل صندوق عقب “وارداتی ” + فیلم محصول

اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند . در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.

سمند،LX مدل 94

پس از گذشت سه دهه از تولید پیکان (ساخت شرکت تالبوت انگلیس) و عدم قابلیت ارتقا در شکل ظاهری و فنی آن، نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدید و کاملا متفاوتی نسبت به پیکان مد نظر قرار گرفت. لذا شرکت ایران خودرو در راستای پیشبرد اهداف سازندگی کشور و ایجاد توان رقابت با شرکت های خودروساز خارجی، با همکاری مهندسان و متخصصان ایرانی در مرکز تحقیقات ایران خودرو، نمونه هایی از اولین خودرو ملی را با نام سمند طراحی و تولید کرد. مصرف سوخت غیر اقتصادی سمند ال ایکس در کنار استهلاک بالای مجله خبری خودرو سمند قطعات موتور و سیستم تعلیق این خودرو، بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین ویژگی منفی سمند LX بوده که به راحتی می‌تواند اغلب افراد را از خرید این خودرو منصرف کند. سمند معمولی اولین بار در سال ۱۳۸۱ و به عنوان خودرو ملی در سبد محصولات شرکت ایران خودرو قرار گرفت. این خودرو به لطف مهندسین شرکت ایران خودرو تاکنون به پیشرانه‌های متفاوتی مجهز شده و در تیپ‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سمند EF7، سمند SE، سمند سورن، سمند سورن توربو و…

نقد و بررسی مدل های متنوع “سمند” + جزئیات و تصاویر

هر دو موتور دارای حجمی مناسب با شتاب قابل قبول می باشند و در طی سالیانی که بر روی خط تولید قرار دارند امتحان خود را پس داده اند. حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید سایر مشخصات فنی سمند ال ایکس را مشاهده و آن‌ها را بررسی کنید. اجاره خودرو سمند lx با توجه به قرارگیری در بین خودروهای اقتصادی، در میان دیگر ماشین ایرانی از استقبال بالایی برخوردار می باشد. قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد. اجاره این خودرو به صورت بدون راننده بوده و به شکل های متعددی نظیر اجاره روزانه سمند، اجاره هفتگی و اجاره ماهانه صورت می پذیرد.

  • سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد.
  • امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم.
  • فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.
  • خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. حال آنکه خودروهای بی ام دبلیو و بنز و … نمرات 20 را از لحاظ مهندسی در اختیار دارند . اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد . وقتی شما سرنشین خودروی بی ام دبلیو باشید خیالتان راحت است چون طوری ساخته شده که شدت ضربه را در کل خودرو تقسیم می‌کند .

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی