اعلام جزئیات پیشرانه‌های بنزینی و انرژی نوی محصولات آینده اکسید در نمایشگاه پکن


برند EXEED در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، استراتژی در حال تحول خود را با تمرکز بر ادغام موتورهای احتراق داخلی (ICE) و وسایل نقلیه انرژی جدید (NEVs) به نمایش گذاشت. این برند خودروساز امیدوار است با معرفی این نمونه‌های جدید زمینه را برای توسعه محصول در آینده فراهم کند. «شائو چین»، مدیرعامل EXEED، در این نشست بر تعهد مداوم این شرکت برای تقویت رویکرد متناسب با تقاضاهای فعلی بازار بیان کرد.

او ضمن تشریح روند توسعه محصولات EXEED از زمان آغاز به کار در نمایشگاه خودروی شانگهای پنج سال پیش تا جایگاه فعلی آن گفت: «این برند که در سال 2021 با مدل TX شروع به حضور در بازارهای خارج از کشور کرد، به طور قابل توجهی از استراتژی های بازاریابی سنتی فاصله و سمت تمرکز بر برندسازی پیشرفته حرکت کرده است.»«شائو چین» همچنین گفت: «ما EXEED را جدی می‌گیریم تا برندی پیشرفته و پویا بسازیم. در همین حال، با بسیاری از برندهای لوکس، به ویژه در شکل دادن به تصویر برند سطح بالا و ارتقاء گروه های مشتریان هدفمند، در تعامل قرار داریم.

او پایگاه مشتری EXEED را کاربران رده بالا در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: «تلاش‌های این شرکت در برندسازی از طریق شرکت در رویدادهای بین‌المللی مانند نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو و همکاری‌های در اروپای شرقی و خاورمیانه، مشارکت قابل توجهی را به همراه داشته است.

«شائو چین» با بیان اینکه EXEED همیشه روی برندسازی تمرکز می‌کند، گفت: ما سعی کردیم بیشتر در رویدادهای بزرگ شرکت کنیم تا تصویر برند با کیفیت بالا ایجاد کنیم و ارزش برند را افزایش دهیم. تکامل برند در رویکرد پس از فروش آن مشهود است و تجربه ای همه جانبه را ایجاد می کند که حس احترام را برای مشتریان فراهم می کند. این استراتژی با تغییر گسترده تر در صنعت به سمت خدمات مشتری محور و تجربیات سفارشی حرکت کرده است.

«شائو چین» با تشریح مسیر استراتژیک برندهای EXEED و EXLANTiX توضیح داد: استراتژی برند EXEED تمرکز بر موتور احتراق داخلی (ICE) و خودروهای برقی هیبریدی پلاگین (PHEV) است، در حالی که همتای آن، EXLANTiX، بر خودروهای الکتریکی با باتری (BEV) و وسایل نقلیه الکتریکی با محدوده وسیع (REEV) تمرکز دارد. این رویکرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تقاضاهای متنوع بازار و پیشرفت‌های فناوری را برآورده کنند.»

EXEED همچنین با به نمایش گذاشتن مدل‌های آینده مانند RX-PHEV، EXLANTiX ES و E08 MPV جدید، تعهد خود را برای موقعیت‌یابی سطح بالا در بازار تایید کرد. این مدل‌ها نشان‌دهنده انگیزه این شرکت برای یکپارچه‌سازی فناوری و طراحی پیشرفته است و EXEED را به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند معتبر شناخته‌شده در بازار جهانی خودرو سوق می‌دهند.

مدیرعامل EXEED تاکید کرد: ما معتقدیم استقامت و حرکت رو به جلو در تمام مسیر تنها راه برای رسیدن به موفقیت است. او همچنین گفت: «استراتژی EXEED شامل سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در ارتقای خط تولید محصولات و کشف فرصت‌های جدید در بازار NEV است.»

در پایان کنفرانس مطبوعاتی، شائو چین توضیحاتی درباره اولین SUV الکتریکی این برند، EXLANTiX ET، و رونمایی از آن در ووهو ارائه کرد. این رویداد بر عزم EXEED برای رهبری بخش خودروهای انرژی جدید تأکید می کند.


منبع: https://charkhan.com/161062/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%B1/

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی