ام وی ام، لیست انواع خودروهای ام وی ام خودرو | samandblog

با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. در صورتی که در ارائه اطلاعات این خودرو اشتباهی صورت گرفته است ما را آگاه سازید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند.

ایکس 33 AT

همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد.[۳] این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو خودش تغییر داد. ازسال۱۴۰۱ با برند لوکس فونیکس محصولات تیگو۷ پرو، تیگو۸ پرو وکلاسیک به محصولات خود اضافه کرد. مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد. شرکت چری برای حضور قدرتمند در بازار ایران تصمیم گرفت به اقدامات حمایتی برای ساخت شرکت مدیران بپردازد و همچنین دسته خودروهای MVM را برای حضور در بازار خودروی ایران انتخاب کرد. البته این شرکت مدتی بعد تصمیم گرفت که محصولات چری را نیز به بازار ایران عرضه کند و چیزی نگذشت که شاهد حضور محصولات این برند نیز در خیابان ها بودیم.

در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد تا درباره طرح فروش مدیران خودرو و شرایط فروش مدیران خودرو توضیحات دقیق تر و جامع تری عرض کنیم. دومین خودرو از دسته خودرو های ام وی ام که از دسته اتومبیل های نیمه شاسی می باشد، اتومبیل MVM x22 می باشد. این نوع مدل از خودروی MVM بر اساس امکاناتی که دارند معمولا رنج قیمتی بین ۳۹۰تا۴۹۰ میلیون تومن دارند که به نسبت امکاناتی که دارند و همچنین به نسبت قیمت های اتومبیل های امروزی، قیمت مناسبی می باشد. برای این خودرو نیز، همانند سایر خودرو های سری MVM، شرایط فروشی در نظر گرفته شده است که این شرایط فروش، از طرف مسئولین مدیران خودرو اعلام می شوند و تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو در معرض عموم مردم قرار می گیرند.

فونیکس آریزو 6 پرو

هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است.

http://artofmarketing.irشرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. البته فروش اقساطی و شرایط مناسب برای مصرف کننده از دیگر مواردی است که سبب موفقیت های چشمگیر شرکت خودرو سازی ام وی ام شده است. تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز مجله خبری خودرو سمند بزرگ بازار ایران شد. بعد از ایکس22 عرضه شد که X22 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کراس های چند سال اخیر بازار ایران است. همین موفقیت قابل توجه در ایران و دیگر کشورها موجب شد کمپانی چری نسخه ی جدید این ماشین را رونمایی و وارد بازار کند. آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید.

  • از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 19 بهمن 401 .
  • MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است.
  • در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای ام وی ام را دارند، باید در لحظه از قیمت ام وی ام باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.
  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • همانطور که شاید مطلع باشید، محصولات ام وی ام دارای تنوع بسیاری می باشند که شامل خودرو های شاسی بلند، نیمه شاسی و سواری بوده و امکانات متفاوت و متنوعی داشته که براساس این امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند.
  • طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی