همچنان تصویر رسمی از کابین آریزو 5 پرو وجود ندارد. اما چندی پیش، نسخه آزمایشی آریزو 5 با گیربکس 6 سرعته دو کلاچه در کشور چین دیده شد که نشان میداد، طراحی داشبورد و کنسول میانی مشابه به آریزو 6 پرو شده است. ولی همچنان کلاستر آنالوگ بوده و خبری از کلاستر دیجیتالی نیست. لازم به ذکر است که نسخه مذکور، آزمایشی بوده و احتمال تغییرات بیشتر وجود دارد.

همچنین مشاهده میشود که سنسورهای هشدار دهنده موانع به قسمت جلوی آریزو 5 پرو افزوده شده است. از دیگر تفاوتهای قابل مشاهده، میتوان به دستگیره دربها اشاره کرد که مشابه به دستگیره سایر محصولات مدیران خودرو نظیر X55 پرو شده و حالت لمسی دارد.
براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار پایگاه خبری چرخان، اینبار قرار است آریزو 5 جدید با پسوند پرو وارد بازار شود. اصلیترین تفاوت آریزو 5 پرو در مقایسه با آریزو 5 اسپرت، تجهیز آن به گیربکس 6 سرعته دو کلاچه تر (W-DCT) است.

مشخصات آریزو 5 پرو
مدتی پیش بود که تصاویری از نسخه در حال تست ام وی ام آریزو 5 جدید مدیران خودرو را منتشر کردیم. نسخهای که قرار است در آینده نزدیک، معرفی و وارد بازار شود. در همین رابطه، اطلاعات جدیدی از این خودرو بدستمان رسیده که قصد داریم با شما مخاطبان عزیز به اشتراک بگذاریم.
به نظر میرسد مدیران خودرو و چری با این بروزرسانی آریزو 5، قصد دارند تا نسخه پرو آن را با فونیکس آریزو 6 پرو جایگزین کنند

ام وی ام آریزو 5 پرو مجهز به همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است. این پیشرانه با اتصال به گیربکس 6 سرعته دو کلاچه تر (W-DCT)، توانایی تولید 156 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد. این پکیج فنی قبلا در فیدلیتی نیو پرایم، جتور X50 و… نصب شده بود.