ایکس باکس گیم پس و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

ایکس باکس گیم پس و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

تمام بازی های انحصاری مایکروسافت مانند سری Forza Horizon، سری Halo، سری و … در این سرویس حضور دارند. همچنین سری بازی هایی مانند Hitman، بتلفیلد، Mortal Kombat، نید فور اسپید، Microsoft Flight Simulator و … در آن حضور دارند. وجود سرویس EA Play موجب شده تعداد عناوین این سرویس بیشتر از همیشه باشد. مایکروسافت می‌گوید که معمولا بازی‌ها دائما در حال اضافه شدن به این کارت هستند و شما می‌توانید مدل‌های متنوعی را ببینید. بازی‌هایی که قبل اضافه شدند به مرور زمان ممکن است از این سرویس خارج شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع باید به سایت مایکروسافت گیم پس مراجعه کنید.

  • گیم پس دریچه جدیدی برای تجربه بازی‌های ویدیویی جذاب با کمترین پرداخت از سمت بازیکن است که با خرید اشتراک آن به صدها بازی دسترسی پیدا کرده و از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد.
  • سرویس اشتراکی گیم پسبا عرضه کنسول نسل نهمی Xbox Series X، شرکت مایکروسافت نام این سرویس را به Game Pass تغییر داد.
  • از جمله این خصوصیات می‌توانیم به امکان تجربه بازی‌ها به صورت آنلاین و سرویس EA Play اشاره کنیم.
  • سرویس Xbox Game Passاین سرویس مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از کاربران قرار گرفت.
  • همان‌طور که شرکت مایکروسافت به طور منظم بازی‌های جدیدی را وارد Xbox Game Pass می‌کند، به صورت مرتب برخی از آن‌ها را از سرویس خود بیرون می‌آورد.
  • با داشتن این سرویس می‌توانید به بیش از صدها بازی به راحتی دسترسی داشته باشید.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد این سرویس اشتراکی فوق‌العاده وجود دارد، مربوط به بازی‌های انحصاری کنسول‌های ایکس باکس است. به طور کلی هر اثری که توسط استودیوهای داخلی بخش ایکس باکس یا Xbox Studios ساخته شود، بدون استثنا در روز نخست عرضه برای کاربران Xbox Game Pass هم در دسترس قرار می‌گیرد. به این ترتیب، می‌توانید بازی‌های انحصاری ایکس باکس را در روز انتشار و بدون هزینه اضافی تجربه کنید. البته که در این میان برخی بازی‌های غیرانحصاری و Cross-Platform مانند Outriders و Sniper Elite 5 هم هستند که مانند محصولات انحصاری، در روز عرضه روی گیم پس هم قرار داده می‌شوند. شرکت مایکروسافت طی این سه سال گذشته از زمان عرضه‌ی سرویس، همواره تلاش کرده است تا علاوه بر عناوین باکیفیت، آثار جدید را هم در آن قرار دهد و حتی بازی‌های متعددی همزمان با زمان انتشار، در ایکس‌باکس گیم پس قرار می‌گیرند. این تنها محدود به عناوین خود مایکروسافت هم نیست و اقدام مشابهی برای آثاری مثل Streets of Rage 4 و The Outer Worlds انجام شده و قطعا در آینده عناوین بیشتری هم خواهیم دید.

بازی های ایکس باکس گیم پس سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام شدند

نام جدید نام تجاری Xbox را به نفع یک نام ساده PC Game Pass حذف می کند که باعث می شود چیزها برای گیمرهای رایانه شخصی کمتر گیج کننده باشد. به گفته کریگ دانکن، مدیر استودیوی Rare، کار بر روی Kinect Sports به آنها ایده های خلاقانه ای برای یک بازی آینده با عناصر چند نفره داد که در ابتدا آن را “Rare Next” نامیدند اما در نهایت به Sea of ​​Thieves تبدیل شدند. Sea of ​​Thieves به عنوان یک آزمایش بزرگ برای نشان دادن اینکه Game Pass چگونه توسط بازیکنان و اقتصاد سیستم به خوبی پذیرفته می شود در نظر گرفته شده بود.

ایکس باکس گیم پس و گیم پس نامحدود چیست؟

ا نسخه آلتیمیت گیم پس شما می توانید تمام بازی های کنسول را در پی سی اجرا کنید. اگر نگاهی به سرویس های اشتراکی پلی استیشن و نینتندو بیاندازید ، واقعا ارزش این سرویس را خواهید دانست. نسخه آلتیمیت دارای سرویس های دیگری نیز می باشد که در ادامه توضیح می دهیم. ، به قیمت و نحوه خریدگیم پس و سایر اطلاعات تکمیلی پیرامون آن پرداختیم امید است که خواندن این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

این سرویس به صورت ماهیانه قابل خریداری است و تا زمانی که اشتراک شما تمام نشده باشد، می‌توانید بدون محدودیت از بازی‌ها استفاده کنید، بعد از اتمام مهلت اشتراک فقط کافیست آن را تمدید کنید، تا دوباره به بازی‌های خود دسترسی پیدا کنید. البته مدتی است که بازی‌های بیشتری به سرویس گیم پس، اضافه شده‌اند و کاربران ایرانی هم به دنبال استفاده از آن هستند. با استفاده از سرویس گیم پس می‌توانید به‌راحتی کیف پول خود را شارژ کنید، برای این کار کافیست از سایت ایران موجو اقدام به خرید گیفت کارت گیم پس کنید و سپس کد ریدیم را دریافت کنید. در دنیایی که همه چیز به سمت دیجیتال شدن می‌رود و محصولات فیزیکی به نسبت کم‌رنگ می‌شوند، سرویس‌های اشتراکی از اهمیت به شدت بالایی برخوردارند. سرویس‌هایی که می‌توانند مخاطبان بیش‌تری را به خود جذب کنند و در ازای مبلغی کم‌تر، محتویات گسترده‌تری را در اختیار طرفداران خود بگذارند. از جمله این سرویس‌ها می‌توانیم به Netflix و Disney+ اشاره کنیم که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشخص و صد البته به صرفه، بدون محدودیت به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های آن‌ها بپردازید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی