بایگانی‌های آلفارومئو میتو کارشناسی خودرو در بهترین مرکز کارشناسی خودرو تامین خودرو آزمون TKA | samandblog

نوع بدنه آلفارومئو جولیتا هاچ بک بوده و از ابعاد جمع و جور و کوچکی برخوردار است. نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . پس اگر به دنبال خرید این اتومبیل‌ها هستید بهتر است در ابتدا با ویژگی‌ها و امکانات و مزایا و معایب آن‌ها آشنا شده و سپس به خرید اقدام کنید . اما فناوری فوق پیشرفته موتورهای میتو، کمبود قطعات آلفارومئو میتو و خدمات پس از فروش دلسردکننده باعث شد تا این خودرو روزبه روز کمتر از قبل گزینه مناسب خرید باشد. حتی در نبود آلفارومئو میتو صفر، هنوز هم خودروهای واردشده بین طرفداران دست‌به‌دست می‌شود.

خودرو آلفارومئو استلویو Quadrifoglio

ماکت ها با کیفیت وبا جزئیات و مقیاس های دقیق از برند های مختلف و نام آشنا امثال اتوآرت نورو کیوشو مایستو ویلی بوراگو سی ام سی میباشند. پشتیبان فنی سایت آقای احسان تاک درآباد و مدیر فروشگاه و صاحب امتیاز و منتفع فروشگاه آقای احسان بیروتی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آقای احسان بیروتی می باشد. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده مجله خبری خودرو سمند میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند. یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است.

http://artofmarketing.irولی با وجود این ،جولیتاو سایر محصولاتآلفارومئوعلاوه بر ظاهر متفاوت و زیبایی که دارند از لحاظ فنی و ایمنی قدرتمند هستند. از آنجایی که این نوع خودروها از پیچیدگی‌های فنی بسیار بالایی برخوردار شده‌اند پس به طور حتم باید نمایندگی‌ها و یا عاملیت‌های فروش و واحدهای تعمیراتی فعال بسیار زیادی وجود داشته باشند تا از عهده تعمیرات و پیچیدگی‌های فنی این خودروها برآیند. در حالی که در واقع این طور نبوده و خدمات پس از فروش این خودروها چندان مناسب نیست . با وجود اینکه صندلی عقب تعبیه‌شده تا حدودی می‌تواند کاربردی باشد، اما فراموش نکنید که میتو یک سوپر مینی ریزه‌میزه است.

تشک بادی داخل ماشین ولوو

این شرکت در هر دو زمینهٔ ساخت خودرو و تولید موتور، در بخش‌های کاملاً اختصاصی یا بخش‌های قراردادی که معمولاً تحت نام آلفا کورس یا اتو دلتا انجام می‌شد، توان رقابت داشت. در سال ۱۹۲۸ با پایان قرارداد دفاعی دولت ایتالیا با شرکت آلفا رومئو، نیکولا رومئو این شرکت را ترک کرد و سهام خود را نیز به دولت ایتالیا واگذار نمود. در سال ۱۹۳۲ دولت ایتالیا کنترل شرکت در حال نابودی را بدست گرفته و مدیریت آلفا رومئو را به شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی ایتالیایی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، واگذار کرد. شرکتی که سپس تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه خودرو فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار انگلیسی تحت نام شرکت آلفا تأسیس شد. این اتومبیل صفحه نمایشگر چند منظوره دارد که به صورت کاملاً سفارشی طراحی و تولید شده است.

دسته های محصولات

میتو باوجود بدنه مستحکم و وجود 6 کیسه هوایی در قسمت جلو، جانبی و پرده‌ای تا حد زیادی حافظ جان شما در تصادفات احتمالی است. در یک نگاه کلی امنیت سرنشینان بزرگسال در این خودرو 97 درصد، امنیت سرنشینان خردسال 84 درصد، امنیت عابرین پیاده 71 درصد و کیفیت عملکرد دستیار ایمنی خودرو 60 درصد می ‌باشد. سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند. همچنین در صورتی که برای رفت و آمد همراه فرزندان خود از صندلی عقب استفاده کنید و تجهیزات ایمنی مانند صندلی کمکی و… استفاده کنید، این افراد نیز تا حد زیادی در امان خواهند بود.

  • میتو نیز یکی از خودروهای کوچک و جمع ‌و جور آلفارومئو محسوب می‌شود که در کلاس سوپر مینی قرار دارد.
  • یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است.
  • یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد.
  • این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یا گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند که برای چنین خودرویی کاملاه مناسب است.
  • مشخصات خودرو آلفا رومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی از دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو و ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو استفاده می کند.
  • حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی