با بهترین تفریحات ایروان آشنا شوید

اولین بازاری که می‌توانید در شهر ایروان به آن سر بزنید، ورنیساژ است. تفاوتی ندارد که دنبال چه می‌گردید، حتما در گوشه‌ای هر چند کوچک این بازار آن را پیدا می‌کنید. اگر به‌دنبال خرید سوغاتی هستید، در این بازار می‌توانید گزینه‌های خوبی مانند ظروف سنگی، عروسک معروف ارمنی و قهوه این شهر را بخرید و به اقوام و دوستان سوغاتی بدهید.

 

 

بلیط ایروان را از فلای تودی ارزان و آسان بخرید

حالا که به ایروان سفر کرده‌اید، آن را از زاویه دیگری هم ببینید. سوار تله کابین این شهر شوید و از بالا نگاهی به آن بیاندازید. این تله کابین یکی از بلندترین تله کابین‌های جهان است و از دو روستای مختلف می‌گذرد. تله کابین این شهر از روستای هالیدروز شروع و تا انتهای روستای تاتو کشیده می‌شود. شما می‌توانید از 8 صبح تا 18 هر روز به این مکان بروید تا شهر را زیر پای خود ببینید.

کمی که از شهر ایروان دور شوید، به دریاچه سوان می‌رسید. سوان بزرگ‌ترین دریاچه کشور ارمنستان است که تجربه‌های بی‌نظیری در آن در انتظار شما است. اولین کاری که با رسیدن به این‌جا می‌توان انجام داد، شنا در آن است؛ اما اگر دلتان نمی‌خواهد که خیس شوید، می‌توانید در پارک کنار آن قدم بزنید یا این‌که در دریاچه قایق‌سواری کنید.

اگر به دنبال آن است که لوازم خود مانند لباس را از برندهای مطرح بخرید، در ایروان هم می‌توانید به دنبال آن بگردید. در مرکز خرید مترونوم می‌توانید لوازم مختلفی مانند کیف و کفش، لباس و دکوری‌ها را از برندهای مختلف پیدا کنید و بخرید. همین‌طور، در این مرکز خرید رستوران و کافه هم وجود دارد که باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید تمام مجمع را زیر پا بگذارید و هیچ فروشگاهی را فراموش نکنید.

در سفر خود به ارمنستان، بلیط ایروان خود را از فلای تودی بگیرید. اگر به این سایت سر بزنید، برای هر تاریخی که مایل هستید به سفر بروید، تمام پروازها به شما نشان داده می‌شود. تمام ایرلاین‌های فعال به این مقصد به همراه خدمات و هزینه به شما نشان داده می‌شوند که از میان آنها می توانید ارزان‌ترین یا بهترین خدمت را متناسب با شرایط خود پیدا کنید. علاوه‌بر تهیه بلیط، می‌توانید رزرو هتل ارمنستان را نیز در این سایت انجام دهید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه بهترین خدمات سفر به کاربران خود است.

 

استفاده از مجموعه های ورزشی

 

خرید سوغاتی از بهترین مراکز خرید ایروان

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است


منبع: https://charkhan.com/143279/%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF/

 

تفریح آبی در طبیعت دریاچه سوان

 

پلی سیتی را از دست ندهید

اگر فصل تابستان و گرما راهی ایروان می‌شوید، حتما به پارک آبی آن سر بزنید. در این پارک هر تجربه آبی را که بخواهید، پیدا می‌کنید و آرامش را به تمام سلول‌های بدنتان تزریق می‌کنید. هر سنی که داشته ‌باشید، این پارک تفریح مناسب سن شما مانند استخر، کارابین و سرسره برایتان دارد. همین‌طور، رستوران و کافی‌شاپ هم دارد که بعد از هیجان زیاد از آن لذت ببرید.

گلف از آن دسته بازی‌هایی است که آدم را وسوسه می‌کند که حداقل یک بار آن را تجربه کند. اگر به ایروان سفر کردید، حتما سری به زمین گلف آن بزنید و یک بار این بازی را انجام دهید. البته ممکن است همراه دیگر دوستان بلیط ایروان را تهیه کرده ‌باشید. خبر خوش این است که علاوه‌بر گلف، در این‌جا می‌توانید تنیس، فوتبال، بسکتبال، والیبال و استخر را هم انتخاب کنید؛ پس نگران نباشید که شاید کسی از این بازی استقبال نکند.

 

بعد از مدتی طولانی کارکردن تصمیم می‌گیرید بلیط هواپیما ایروان بگیرید و به سفری بروید که تمام سختی‌های کار را از ذهنتان پاک کند؛ اما قبل از راه‌افتادن کمی درباره این شهر جست‌وجو کنید تا متوجه شوید آیا تفریحاتی را که دوست دارید، دارد؟ هدف شما از این سفر کنار گذاشتن خستگی‌ها است؛ پس باید به دنبال مکان‌هایی بگردید که هیجان و آدرنالین برایتان به همراه داشته‌ باشند. ادامه مطلب را بخوانید تا برایتان بگوییم که چه سرگرمی‌هایی در این شهر منتظر شما هستند.

لذت تجربه ‌های هیجان‌ انگیز با سفر به ایروان

 

مرکز خرید تاشیر

 

مرکز خرید مترونوم

سفر به یادگاری نیاز دارد تا به آن نگاه کنید و با یادآوری خاطرات خوش آن لبخندی گوشه لبتان بنشیند. زمانی‌که می‌خواهید بلیط ایروان را بگیرید، حتما بخشی از بودجه خود را به خرید اختصاص دهید؛ چون در این شهر زیبایی‌های بسیاری می‌بینید که باید یادگاری از آن‌ها را، هر چند کوچک با خود به خانه بیاورید. همین‌طور، می‌توانید در مراکز خرید این شهر به دنبال لوازمی بگردید که همیشه دوست داشتید، داشته ‌باشید.

 

بهترین‌های مد و فشن ایروان را می‌توانید در گزینه محبوب آن یعنی مرکز خرید تاشیر پیدا کنید. این مرکز خرید کار شما را برای گشتن به‌دنبال لوازمی که کیفیت و تنوع بالایی دارند، راحت می‌کند. شما در آن می‌توانید هر وسیله‌ای مانند لوازم آرایش و لباس را پیدا کنید.

بیراه نیست اگر بگوییم بیشتر افرادی که بلیط ایروان را تهیه می‌کنند، می‌خواهند از زندگی روزمره دور شوند. حتما شما هم این سفر را انتخاب می‌کنید تا بتوانید انرژی بگیرید تا به زندگی ماشینی و کار روزانه برگردید. در این زمان، مهم است به سمت تفریحاتی ببرید که شما را غرق لذت و از انرژی منفی دنیای ماشینی دور کند. در این سفر چند تفریح هیجان‌انگیز است که حتما شما انجام‌شان شما را به وجد می‌آورد.

تجربه هیجان در پارک آبی

 

بازار ورنیساژ

اگر به همراه کودکان به ایروان سفر کرده‌اید، حتما آن‌ها را به جایی که مناسب آن‌ها باشد، ببرید. شهر بازی Play City دنیایی است که برای کودکان طراحی کرده‌اند. در آن می‌توانید هر نوع فعالیتی مانند کارتینگ، گلف، پینت بال، بولینگ و تیراندازی را پیدا کنید. البته شاید بهتر باشد بگوییم این شهر را برای همه سنین ساخته‌اند. در اینجا حوصله شما هم به‌عنوان افراد بزرگ‌تر سر نمی‌رود و می‌توانید همراه کودکان بازی کنید.

 

تماشای ایروان از ارتفاع

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی