بدنه رنگ کوره ای | پارس قطعه

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است



منبع: https://charkhan.com/132329/%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D9%87/

نحوه سفارش از پارس قطعه :

چرا پارس قطعه ؟

چگونه به پارس قطعه اعتماد کنید؟

پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد. همچنین دارای بیش از 15 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید.

قطعات بدنه رنگ کوره ای در مجموعه پارس قطعه به صورت فاقد بتونه تولید میشود و مطابق کد رنگ خودرو شما و در کوره صنعتی رنگ خودرو پخت میشود (نه در اتاق هایی که با بخاری کار میکنند) و خواب و چین رنگ مطابق قطعه فابریک میباشد. مهمترین حسن این قطعات فاقد بتونه بودن میباشد که باعث میوشد در سرما و گرما و لرزش موتور رنگ ریزش نکند.

توجه:

  • از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ فابریک و رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری و برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود.
  • کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است.
  • بسته بندی قطعات به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و فوم های لوله ای جهت محافظت از کلاف درب و جعبه قطعه خام می باشد.
  • ارسال درب ها نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد.
  • جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد.
تامین قطعات رنگ فابریک از روی اتاق های رنگ فابریک صفر کمپانی و دارای ضمانت کارشناسی رنگ که این مدل از قطعات در کد رنگ های تولیدی سال موجود می باشد و مناسب خودروهای مدل بالا می باشد. پارس قطعه به دلیل تامین اتاق به طور مستقیم از کارخانه امکان فروش قطعه فابریک با ضمانت کتبی را دارد.

</div

به عنوان مثال درب جلو تیبا و یا درب صندوق تیبا با کد رنگ سفید سال از روی اتاق نو و رنگ فابریک کمپانی باز میشود و فاقد رنگ محصوب میگردد.

مجموعه پارس قطعه به عنوان قدیمی ترین و اولین مجموعه بدنه رنگی خودرو در کشور ، مطمئن ترین و به صرفه ترین پیشنهادات را به شما برا تعمیر خودرو خود ارائه میکند. مهم ترین اصل در پارس قطعه ارائه مشاوره در ارتباط به خسارت وارده به شما میباشد. پارس قطعه با داشتن بیش از 15 شعبه و دفتر فروش در سراسر کشور صرفا مجازی نمیباشد و قطعات بدنه خودرو را به صورت رنگی و در انواع فابریک ، کوره ای دو پوششه و همچنین در حوزه اتاق و اسکلت فابریک خودرو به صورت قانونی فعالیت دارد.

بدنه رنگ فابریک پارس قطعه

به عنوان مثال در صورت تصادف خودرو خود میتوانید با ذکر کد رنگ و قطعات مورد نیاز مانند درب جلو کوییک و کلیه قطعات مانند چراغ و سپر را از پارس قطعه فوری و رنگ شده اماده تهیه کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی