بهترین بازی های رومیزی اتاق فرار برای بازی در خانه

Hunt a Killer بسیار محبوب شده است ، جای تعجب نیست زیرا مجموعه بازی ها یک تجربه رمزآلود فوق العاده همه جانبه قتل است که می تواند به صورت انفرادی یا گروهی انجام شود. شکار یک قاتل کار فوق العاده ای در ترسیم یک تصویر هیجان انگیز انجام می دهد. بازی داستان محور شما را در جایگاه محقق قرار می دهد و تا نتیجه نهایی آن را رها نمی کند. حضور افراد مشهور و بازیگرها در اتاق فرار یا حتی افرادی که فالوورهای (اینفلوئنسرها) زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند، تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری خواهد داشت. در راه مقابله با مینوس در شهر نیویورک ، آنها به طور غیر منتظره ای در کنار چند بازمانده دیگر از اتاق های فرار گیر افتاده اند.

مانند اتاق های فرار حضوری ، بازی های رومیزی اتاق فرار نیز با عناصر فیزیکی پر شده اند که می توانید سرنخ ها را تغییر دهید یا تحقیق اتاق فرار ناگفته کنید. بعضی از بازی ها برای فرار نیاز به تغییر دائمی قطعات بازی دارند ، بنابراین فقط یکبار می توان آنها را بازی کرد ، در حالی که دیگران می توانند دوباره تنظیم شوند تا بتوانید دوباره بازی کنید. زمان بازی شما به سرعت حل معماها توسط گروه شما بستگی دارد ، اما برای بازیهای یکبار مصرف ، ایده خوبی است که در یک بازی با زمان بازی بیشتر سرمایه گذاری کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از خرید خود ببرید. اتاق فرار آی اسکیپ فقط لذت حل معماها نیست، بلکه تجربه کشف داستانی جالب و جذاب است و همچنین لذت تماشای فیلم در حین حل معماها، آن‌هم به‌همراه دلهره و هیجانی که در طول بازی دارید. آقایان و بانوان مخاطبان این بازی‌اند و مدت‌زمان اتاق فرار آی اسکیپ ۷۵ دقیقه است.

  • اما من همش تو فکر رسیدن به اونا هر روز نا امیدانه تر از قبل زندگی می کنم.
  • طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است.
  • حدود 15 سال پیش، قبل از این که اتاق‌ فرار (اسکیپ روم) وجود داشته باشد، در کشورهای دیگر تئاتر و مراکز تفریحی وجود داشت که کمی ترسناک و هیجان انگیز بودند ولی هیچکدام به این شکل واقعی و پرهیجان نبودند.
  • شاید در وهله اول، اتاق فرار بازی ساده‌ای بنظر برسد؛ اما معماهای مطرح شده درجه سختی متفاوتی دارند و شرکت‌کنندگان با محدودیت زمانی هم مواجه هستند.

برای ساخت اتاق فرار فقط داشتن ایده کلی کفایت نمی کنه، بلکه باید واسه خودتون حد و حدود مشخص کنین. اصلا فرقی نمی کنه چه ژانری دوس دارین؛ ترسناک یا درام، اکشن یا فانتزی، جنایی و یا جنگی و تاریخی… متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده. بازی‌ها در سطوح دشواری مختلف، از یک تا چهار ستاره ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که احساس می‌کنید می‌توانید با آن مقابله کنید. سری Xmas Escape مقدمه خوبی برای بازی های اتاق فرار برای کودکان شما خواهد بود.

لطفا از لاگین کردن به بالاترین در اینجا اکیدا خودداری بفرمایید. تهران, نارمك هفت حوض میدان 44، مرکز خرید امرالد استار ، طبقه سوم . اینکه تو فضای مجازی می بینم و می شنوم که افراد مختلف به راحتی و بدون دغدغه زندگی می کنند .

۲۴. اسکیپ دژاوو | فرار از خانه‌ای نفرین‌شده

این مجموعه همراه با سرنخ ، کاغذ یادداشت و سه جعبه قفل فیزیکی است که بازیکنان برای برنده شدن باید آنها را باز کنند. برای حل معماها مجبور نیستید مجموعه را از بین ببرید ، بنابراین می توانید این بازی را دوباره انجام دهید یا آن را به دوستان منتقل کنید تا ضایعات را کاهش دهید. همچنین می توانید این بازی را با یک دستگاه آمازون الکسا متصل کنید تا تجربه را غوطه ورتر کنید. بازرسان دوست داشتند که این مجموعه برای جذاب کردن آن به اندازه کافی چالش برانگیز باشد اما هیچ گونه شاه ماهی قرمز یا پازل سخت ناامیدکننده ای ندارد.

از رزرو اتاق فرار تا تجربه بی‌نظیر آن

مخاطب اتاق فرار ایگور آقایان و بانوان ۱۶ سال به بالا هستند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر است. اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و دلهره همراه است. در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. اگر به دنبال یک راه حل شبانه طولانی تر برای بازی هستید و بیشتر از سرنخ های فیزیکی از روایت های اتاق فرار لذت می برید ، خیانت در هاوس هیل یک بازی هیئت مدیره وحشتناک ضروری است که باید در زرادخانه خود داشته باشید. شما و حداکثر پنج بازیکن دیگر برای مرحله اول بازی ، قبل از شروع یکی از 50 تعقیب بازی ، یک خانه خالی از سکنه متشکل از کاشی های اتاق تصادفی (فکر کنید سرنخ با تکه های تخته متحرک) را جستجو می کنید ، همه آنها سناریوهای مختلف و شرایط پیروزی دارند . برخی از شکارها برای فرار از خانه تسخیر شده بازیکنان را ملزم به همکاری و استراتژی می کنند ، در حالی که برخی دیگر بازیکنان را مجبور می کنند برای حل معماها یا غلبه بر آنتاگونیست بازی از شوخ طبعی خود استفاده کنند.

بهترین بازی های رومیزی اتاق فرار برای بازی در خانه

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی