بهترین قیمت تور ارمنستان لحظه آخری 1401 07 18 ایلیا گشت

به مرز که برسید برایتان ویزای مرزی صادر می‌شود و وارد خاک ارمنستان می‌شوید. معمولا مسیر تور زمینی با اتوبوس و از مبدأ تهران، حدود 22 تا 24 ساعت طول می‌کشد. البته تور ارمنستان زمینی را از تبریز هم می‌توانید تهیه کنید و نیازی نیست حتما به تهران بیایید. تور ارمنستان با وجود تنوع و به صرفه بودنش، سفر خارجی را به راحتی ممکن می‌کند.

خرید تور ارمنستان

بهترین قیمت تور ارمنستان لحظه آخری 1401 07 18 ایلیا گشت بخاطر داشته باشید تور ارمنستان جزء تورهای خارجی ارزان قیمت است و دلیل آن، موقعیت جغرافیایی مخصوص این کشور با ایران است. در فصول سرد سال خرید تورهای ارمنستان ارزان در دسترس است؛ اما باز طرفداران خاص خودش مانند اسکی سواری و تفریحات برفی را دارد. هنگام خروج از کشور ایران و ورود به کشور ارمنستان به ازای هر مسافری در هر سنی حتی زیر ۲ سال باید مبلغ دویست و شصت و چهار هزار تومان بار اول و سیصد و نود و شش هزار تومان بار دوم و پونصد و بیست و هشت هزار تومان بار سوم باید پرداخت کرد. این هزینه باید از طریق سامانه عوارض خروج از کشور یا بانک ملی پرداخت شود، این قبض را همراه با پاسپورت هنگام ورود به ارمنستان ارائه دهید. ارزانترین تور ارمنستان ، آفر ویژه ارمنستان و دهها تور خارجی ارزان دیگر را ارائه میدهیم. کشور ارمنستان دارای یک تاریخ غنی و طبیعت بسیار زیبایی است به همین دلیل دارای جاذبه‌های گردشگری گسترده‌ای است که باعث جذب گردشگران از سرتاسر جهان می شود.

چه راه هایی برای سفر به ارمنستان وجود دارد؟

در فصل تابستان دمای هوا در ارمنستان به طور میانگین در شب 16 درجه سانتی‌گراد است و در طول روز حدودا 33 درجه سانتی‌گراد است که آب و هوایی مناسب برای گردشگران و مسافران محسوب می‌شود. دارید می‌توانید سفر زمینی به ارمنستان که یکی از ارزان‌ترین سفرها به کشوری اروپایی است را انتخاب کنید؛ و از دیدن زیبایی های مسیرتان در رسیدن به مقصد لذت ببرید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید هرچه سریع‌تر به مقصدتان برسید و برایتان اهمیتی ندارد که از طبیعت زیبای مسیرتان استفاده کنید می‌توانید تور هوایی ارمنستان را انتخاب کنید. اگر سفر زمینی به ارمنستان را انتخاب کردید می‌توانید یکی از سه روشی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید.

  • در فصل زمستان به دلیل کاهش دمای هوا، تقاضای سفر به ارمنستان نیز کاهش چشمگیری پیدا می ‌کند و این بازه زمانی در اصل فصل ” لوسیزن” ارمنستان است و هتل ها، ایرلاین ها و مهمتر خدمات گردشگری با نرخ‌ های نسبتا کمتری به مسافران ارائه می ‌شوند.
  • این کشور در تمام طول تاریخ همیشه یکی از بهترین مناطق شهرنشینی انسان‌ها بوده است و امپراتوری‌های باستانی برای تصاحب آن برای یکدیگر شاخه و شانه می‌کشیدند.
  • تور ارمنستان هوایی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری خارجی ایرانیان تور ارمنستان ارزان گشت نامه است.
از آنجا که تور ارمنستان به‌صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود و قیمت تور هوایی ارمنستان به‌مراتب بالاتر از تور زمینی ارمنستان است، پس انتخاب بهترین گزینه از نظر قیمت دشوار نخواهد بود. بی‌شک سفر هوایی پرهزینه‌ترین نوع سفر به این کشور است و گردشگرانی که به‌دنبال سفری راحت و سریع هستند، به‌سراغ آن می‌روند. سفر زمینی نیز طرفداران خاص خود را دارد، هرچند که باید خود را برای مدت‌زمان طولانی سفر آماده کنید. تور هوایی ارمنستان یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی مسافران است که سفری سریع و راحت را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، نوع هتل در ارمنستان، تعداد روزهای مدت تور و فصل سفر نیز تاثیر بسزایی روی هزینه نهایی تور می‌گذارند. پکیج تور ارمنستان اغلب شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل در ایروان ارمنستان، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، گشت شهری و بیمه مسافرتی می‌شود.

این را در نظر داشته باشید قیمت پرواز غیرمستقیم تهران به ایروان ارمنستان حدودا ۵۰ درصد از پرواز مستقیم تهران ایروان گرانتر می باشد. درست است که پرواز مستقیم برای شما از لحاظ قیمت و نیز زمان خیلی بصرفه تر است، اما مجبورید که از شهرهای ایران به سمت ارمنستان پرواز غیر مستقیم رزرو و خریداری کنید. غذا و خوراک در سفر بسته به هتل انتخابی شما در ارمنستان تعیین خواهد شد.

تورهای زمینی ارمنستان از کدام مرز ایران می گذرند؟

اگر شما عزیزان هم دوست دارید سفر با تور زمینی ارمنستان را تجربه کنید، می‌توانید با استفاده از اتوبوس و یا خودرو شخصی به کشور ارمنستان وارد شوید. اتوبوس ها معمولا در پایانه بیهقی و آزادی بلیط به مقصد شهر ایروان را ارائه می‌کنند که در مسیر از شهرهای مرزی ایران و ارمنستان نیز می‌گذرند. اما اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید ابتدا باید از مرز نوردوز در استان آذربایجان شرقی وارد خاک ارمنستان شوید. اولین شهر مرزی ایران و ارمنستان شهر مغری است و بسته به مسیر انتخابی شما باید مسافت بین 380 تا 400 کیلومتر را طی کنید. همانطور که گفته شد، سفر به ارمنستان از جمله مقاصد پر تردد توریست‌های ایرانی است. در حال حاضر امکان سفر با انواع تور زمینی ارمنستان و تور هوایی این کشور وجود دارد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی